Je bent onze topfitte boi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oprecht, in isolatie misschien, maar dit is echt loodzwaar als je er niet zo erg voor getraind bent en we zitten hier al helemaal aan het eind van een vrij actieve vakantie waarvan de zonsverduistering toch het toetje gaat zijn. Er zit toch wel een klein risicootje aan vast natuurlijk.
Schijtmeetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het zo'n soort meet te worden
quote:
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je die daar op zijn Amerikaans unlimited?
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent onze topfitte boi.
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingen
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werk
Hmm ja, bij de mac kun je kiezen tussen alleen de burger en een menu. Maar ja. Niks aan te doen. Alleen had ik die losse friet met cajun kruiden besteld maar daar hadden ze dus allesel mee vol gegooid. En dat was dus niet te beukenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappel)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Weet wel dat als ik straks 2 dagen van tevoren zie dat de kans enorm groot is dat alle drie de plekken onder bewolking zitten en dat die gletsjer erbovenuit steekt, dat ik enorm zuur ga zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.quote:
run Forrestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Geen ideequote:
Dat is vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:54 schreef Ama het volgende:
Dat was gezellig.Nu weer naar huis want gaat al laat genoeg worden.
Rennen???quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Bosje en ama zo te lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |