Het wordt warmerquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde rennen, maar was te laat wakker en nu is het te warm
Dat is liefquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kaarten kan je dan wel voor een aardig prijsje van mijn ouders overnemen
Met spek?quote:
Oh dan kan ik ook weleens doen. Ik heb eieren in huis.quote:
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjesquote:
Wolken voorspellen vooral.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. Dan heb je nog 11 dagen om de beste plek te vinden.
Oh dan moet ik nog even kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes halenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes
Eens.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
was wel mooier geweest als ze die verduistering even gewoon rond 14u ofzo hadden gepland... hadden we er meer plezier van
Sowieso minder zweten zou ik een zegen vinden. Is altijd al een Koen ding geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:24 schreef gianni61 het volgende:
het zou echt fijn zijn als ik iets minder zou zweten hier
Snobquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes
ja, ik benijd mensen die met deze temperaturen droog kunnen rondlopenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso minder zweten zou ik een zegen vinden. Is altijd al een Koen ding geweest.
That sucks. Geen stuk kabeltje?quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Teleurstellend. Mijn powerbank wil niet meer opladen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog even kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |