in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!quote:
Wie het kleine niet eertquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!
Ik wilde rennen, maar was te laat wakker en nu is het te warmquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de ochtendwandeling
ja eigenlijk wel. Eerst even sokken en schoenen aan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de ochtendwandeling
Efficiënt ten top hier.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!
Ah joh, misschien valt de bewolking wel mee en is het gewoon mistigquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ben mijn voorspellende gaven aan het testen nu. Alle weerkaarten vergelijken om de beste plek uit te kiezen waar het vanavond helder is. Heb nu al keuzestress, en het is nog niet eens voor het echie
Denk dat dit echt heel erg gaat zijn als ik de avond voor die zonsverduistering de knoop door moet gaan hakken.
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, misschien valt de bewolking wel mee en is het gewoon mistig
Jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oke jongens. ik heb hier nu al 2 weken een zakje doritoz liggen
zal ik die nu dan maar uit zijn lijden verlossen?
Er zijn helemaal geen adders op IJslandquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.
De meest zuidelijke opties zijn dan natuurlijk wel het meest logisch in dit geval, maar ik kan het dan niet loslaten dat er misschien toch stiekem ergens een addertje is.
Ja, zo zielig voor dat zakje andersquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oke jongens. ik heb hier nu al 2 weken een zakje doritoz liggen
zal ik die nu dan maar uit zijn lijden verlossen?
Good girlquote:
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.
De meest zuidelijke opties zijn dan natuurlijk wel het meest logisch in dit geval, maar ik kan het dan niet loslaten dat er misschien toch stiekem ergens een addertje is.
Precies, net die ene IJslander met een adder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen adders op IJsland
Ook geen andere slangen. Hooguit als huisdier.
Bovenop de vulkaan gaan staanquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?
Is vulkanisch niet actief daar.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?
Ja dat was die gletsjer die ik gisteren bekeken hebquote:
Heel dat eiland is een vulkaan, kan elk moment ergens openbarstenquote:
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dat eiland is een vulkaan, kan elk moment ergens openbarsten
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij het niet weet
Extra verduisteringquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |