Ja!quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oke jongens. ik heb hier nu al 2 weken een zakje doritoz liggen
zal ik die nu dan maar uit zijn lijden verlossen?
Handig toch, hoef je je niet meer druk te maken over de bewolking, probleem opgelostquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.
er komen meer volgende ochtendenquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond bedacht dat ik de volgende ochtend baantjes zou zwemmen, maar nu heb ik geen zin.
Dat sowieso, maar morgenochtend ben ik aan het werk.quote:
Ja. Duurt lang.quote:
dan de volgende of de volgende of de volgendequote:Op zondag 2 augustus 2026 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar morgenochtend ben ik aan het werk.
Wat is er vanavond dan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ben mijn voorspellende gaven aan het testen nu. Alle weerkaarten vergelijken om de beste plek uit te kiezen waar het vanavond helder is. Heb nu al keuzestress, en het is nog niet eens voor het echie
Denk dat dit echt heel erg gaat zijn als ik de avond voor die zonsverduistering de knoop door moet gaan hakken.
generale repetitiequote:
Dan ga je vanmiddag of vanavondquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond bedacht dat ik de volgende ochtend baantjes zou zwemmen, maar nu heb ik geen zin.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handig toch, hoef je je niet meer druk te maken over de bewolking, probleem opgelost
quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan wel beginnen met de zomobo
En dan lig je nog in de tentquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maandag weer 36 graden.![]()
Rip mij.
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard gradenquote:
Nou niet overdrijven. Het is gewoon een triljoen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard graden
Niets. Ik ga nu elke dag oefenen met de beste plek kiezen voor de zonsverduistering.quote:
Gekookte luckyquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard graden
Aha. Dan heb je nog 11 dagen om de beste plek te vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets. Ik ga nu elke dag oefenen met de beste plek kiezen voor de zonsverduistering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |