Nee. Die had een oppas.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?
@TheStigsDutchCousin bleef maar loaded fries bestellen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
Dat ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.
That's it? Wat vanilla johquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ahh, you are worthyquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Die had een oppas.
Maar hij kwam wel lekker tegen me aan zitten om te kroelen achteraf.
er is een zwarte lijst?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?quote:
Nee, omdat het ook frustrerend kan zijn?quote:
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?
Ahquote:
maar ik ben zo ver wegquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstjequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ben wat gevoelig nu voor zwarte lijsten. kan ik er af jongens
Woensdag weer terug.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee tbh
[..]lekker relaxt aan dus, hoe lang nog op vakantie?
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ookquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Smoesjesquote:
Herrie derriequote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
boebiedoe's lijstje?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Nee joh.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ook
Oh jee. Met een permban als gevolg?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.
Ik weet niet of ik daar op staquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |