SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waar zit je nu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 03:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik hoor nu opeens muziek van een festival.
Midden Limburg.quote:
Wat speel je?quote:
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/quote:
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goedquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goed
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.quote:
Stress kan heel veel nare gevolgen geven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
geen idee tbhquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.
En daarna nog wel Harvest Moon spelen op de DS.
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
op een hard mode: zonder alle extra die de game geeft om de boeken automagisch te sorteren en pakken enzo
Getto, is dat wat anders dan de gekko?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?
oh nee bedoel gekko jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Getto, is dat wat anders dan de gekko?
hoe lang had je al niet schoongemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
achter de bank lang genoeg dusquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang had je al niet schoongemaakt?
Ik las het als ghetto sletjes.quote:
afterparty?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen Ieni en ik zijn er nog. De rest is gisteren al afgehaakt.
Hey mscholquote:
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.quote:
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Was gezellig gisterenavond las ikquote:
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
Nee. Die had een oppas.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?
@TheStigsDutchCousin bleef maar loaded fries bestellen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
Dat ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.
That's it? Wat vanilla johquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ahh, you are worthyquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Die had een oppas.
Maar hij kwam wel lekker tegen me aan zitten om te kroelen achteraf.
er is een zwarte lijst?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?quote:
Nee, omdat het ook frustrerend kan zijn?quote:
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?
Ahquote:
maar ik ben zo ver wegquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstjequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ben wat gevoelig nu voor zwarte lijsten. kan ik er af jongens
Woensdag weer terug.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee tbh
[..]lekker relaxt aan dus, hoe lang nog op vakantie?
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ookquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Smoesjesquote:
Herrie derriequote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
boebiedoe's lijstje?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Nee joh.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ook
Oh jee. Met een permban als gevolg?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.
Ik weet niet of ik daar op staquote:
That would be....weirdly specificquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ja je mag ook al niet op de fok meet komen dus thailand kom je ook niet meer in'
Permban, stokslagen, de hele mikmak.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee. Met een permban als gevolg?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin bleef maar loaded fries bestellen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden.quote:
Sow. Wat streng.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Permban, stokslagen, de hele mikmak.
Met ster als je ook niks laat weten.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen wordenquote:
Wachten op die busladingen users die het tegendeel beweren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen worden
Met de mattenklopper?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake. Proteïne bestellen, koolhydraten laten staan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin bleef maar loaded fries bestellen.
Als jij dat lekker vindtquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten op die busladingen users die het tegendeel beweren.
Uiteten doe ik waar ik zin in hebquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rookie mistake. Proteïne bestellen, koolhydraten laten staan.
En wat houd die in?quote:
Op.quote:
Ik ken er wel een paarquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen worden
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op staquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |