Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.quote:
Stress kan heel veel nare gevolgen geven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
geen idee tbhquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.
En daarna nog wel Harvest Moon spelen op de DS.
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
op een hard mode: zonder alle extra die de game geeft om de boeken automagisch te sorteren en pakken enzo
Getto, is dat wat anders dan de gekko?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?
oh nee bedoel gekko jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Getto, is dat wat anders dan de gekko?
hoe lang had je al niet schoongemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
achter de bank lang genoeg dusquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang had je al niet schoongemaakt?
Ik las het als ghetto sletjes.quote:
afterparty?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen Ieni en ik zijn er nog. De rest is gisteren al afgehaakt.
Hey mscholquote:
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.quote:
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Was gezellig gisterenavond las ikquote:
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |