SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waar zit je nu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 03:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik hoor nu opeens muziek van een festival.
Midden Limburg.quote:
Wat speel je?quote:
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/quote:
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goedquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goed
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.quote:
Stress kan heel veel nare gevolgen geven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
geen idee tbhquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.
En daarna nog wel Harvest Moon spelen op de DS.
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
op een hard mode: zonder alle extra die de game geeft om de boeken automagisch te sorteren en pakken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |