Er waren afhakersquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op sta![]()
Maar er waren dus toch afzeggers?Namen en rugnummers willen we! Voor @:ESF1gamer
Je was er niet bijquote:
Ja, last minute en zoquote:
Dat had ik wel om half 3 moeten weten. Anders had ik niet op tijd kunnen zijn in ede.quote:
Dan had ik nooit op tijd kunnen zijn.quote:
We wisten het pas eigenlijk toen we voor de deur stonden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik wel om half 3 moeten weten. Anders had ik niet op tijd kunnen zijn in ede.
Ik had ook geen ideequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op sta![]()
Maar er waren dus toch afzeggers?Namen en rugnummers willen we! Voor @:ESF1gamer
Dan had ik als nog niet kunnen komen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We wisten het pas eigenlijk toen we voor de deur stonden.
Jou meet ik wel eens op een vrijdagavond of op een zaterdagquote:
Nee. We spraken onze verbazing meermaals uit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik als nog niet kunnen komen.
Das toevallig, ik jou ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jou meet ik wel eens op een vrijdagavond of op een zaterdag
Hebben we namen en rugnummers?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. We spraken onze verbazing meermaals uit.
Ongetwijfeld.quote:
We zien je wel op de kartmeet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik als nog niet kunnen komen.
Moet je aan @CherryLips vragen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das toevallig, ik jou ook.
Maar niet op dit soort meets.
Wat was het en waar was het?
Maar je had sowieso al andere plannen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik nooit op tijd kunnen zijn.
quote:
Dat overleef ik niet.quote:
Twee hadden een valide reden.quote:
quote:
uhu.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je had sowieso al andere plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |