Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 31-07-2026 20:57:27 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
volgende deel. `lol wat zei je ? ik kan me onwijs vermaken met AI btw. maarja uiteindelijk wil ik het zelf spelen he
Acht t maakt leuke ideetjes, laten we het daar maar ophouden.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lol vond het al teveel gaan dat ik iets vraag en ik toen zei uit gewoonte dankjewel...... wtf tegen een ai die zonder gevoel is. dat zette mij aan het denken.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Het einde is in zicht. Eindelijk. Ik vind autorijden (als bijrijder) best fijn, maar soms kan het ook te lang duren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
bleeegh geef mij terug in tijd naar Little house on the prary. lijkt me veel leuker relaxter.
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.Do what you love, love what you do!![]()
en wat zeggen we dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde is in zicht. Eindelijk. Ik vind autorijden (als bijrijder) best fijn, maar soms kan het ook te lang duren.
"dankjewel Waze"
Do what you love, love what you do!![]()
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef kree het volgende:
bleeegh geef mij terug in tijd naar Little house on the prary. lijkt me veel leuker relaxter.
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
nou ik ook niet, maar het gaat soms gewoon automatisch....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.
dat ik denk zeg dankje tegen chatgtp ofzo...... wtf.
tis toch niet goed dat. alleen dat al zou een waarchuwing moeten zijn denk.
dat AI gaat veels te snel. sneller als wij mensen bij kunnen benen. en oke gevaar>. naja ik denk wel. rest denkt.. tis toch handig....
die dit zeggen spreek ik over 5 jaar nog wel. en hopelijk over jaar of 30 ben ik er niet meer en hoef ik de ellende niet mee te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had verwacht dat je AI helemaal de tering vloektquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je AI helemaal de tering vloektIk heb er één en ik ben er trots op
hahaha wtf. okeeeeee dan. moet zeggen dit is wel grappig. heb het btw eerlijk ingevuld.
helaas voor jullie,,, ga nog ff mee.
Whutt? Whyquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef kree het volgende:
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Statistisch gezien:
Een Nederlandse man van 42 zonder ernstige aandoeningen heeft gemiddeld nog enkele tientallen levensjaren te verwachten.
Je gezonde gewicht en het feit dat je beweegt zijn gunstige factoren.
Roken is waarschijnlijk de grootste negatieve factor in je beschrijving.
Een chronisch slaaptekort (5 uur per nacht) wordt in onderzoek geassocieerd met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten, diabetes en andere gezondheidsproblemen.
Familiegeschiedenis van hartziekten en kanker verhoogt het risico enigszins, maar betekent niet dat je die aandoeningen zeker krijgt.
Op basis van alleen deze informatie zou een statisticus eerder denken in een bandbreedte dan in een datum. Een zeer grove inschatting zou zijn dat iemand met dit profiel ergens tussen zijn midden 70 en midden 80 zou kunnen uitkomeDo what you love, love what you do!![]()
Waarom dankjewel zegen tegen AI vroeg ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik hoor dit? zelfs die er hele gesprekken mee hebben?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb je je zuip en je eetgewoonten nog in verwerktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:58 schreef kree het volgende:
Statistisch gezien:
Een Nederlandse man van 42 zonder ernstige aandoeningen heeft gemiddeld nog enkele tientallen levensjaren te verwachten.
Je gezonde gewicht en het feit dat je beweegt zijn gunstige factoren.
Roken is waarschijnlijk de grootste negatieve factor in je beschrijving.
Een chronisch slaaptekort (5 uur per nacht) wordt in onderzoek geassocieerd met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten, diabetes en andere gezondheidsproblemen.
Familiegeschiedenis van hartziekten en kanker verhoogt het risico enigszins, maar betekent niet dat je die aandoeningen zeker krijgt.
Op basis van alleen deze informatie zou een statisticus eerder denken in een bandbreedte dan in een datum. Een zeer grove inschatting zou zijn dat iemand met dit profiel ergens tussen zijn midden 70 en midden 80 zou kunnen uitkomeUw ADH vitamine Worst
Ik doe het ook vreemd genoeg, als je zo'n chatbot hebt voor iets en er dan een oplossing of antwoord. Sluit ik af met bedankt. Vind het op één of andere manier gek om zomaar weg te klikken.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja dat vroeg ik me mezelf ook af toen ik het perogeluk deed wel. ? alsof iemand me hielp enzo. en uit automatisme.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom dankjewel zegen tegen AI vroeg ik.
,maarre dit is normaal he voor iedereen die nu "hey Siri" loopt of hoi google?Do what you love, love what you do!![]()
Apartquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het ook vreemd genoeg, als je zo'n chatbot hebt voor iets en er dan een oplossing of antwoord. Sluit ik af met bedankt. Vind het op één of andere manier gek om zomaar weg te klikken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lol ja. voor jou info. maar oke wilde daar niet zo op ingaan weer enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je je zuip en je eetgewoonten nog in verwerkt
Ja misschien leest iemand het en is het wel zo netjesquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het is geen mensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien leest iemand het en is het wel zo netjes![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hoe zal ik wss doodgaan of om het leven komen denk je op basis van voorgaande info?
tja vraag maar ff. voor nu geeft ie aan rond 80 dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ach zit er gewoon ingebakken.quote:Iedereen is een kutlultrut
AI voorspelt 85-90 jaar, hmm dat is jonger dan mijn omaUw ADH vitamine Worst
kut ai. echt. mijn pa werd 56 maar he?
naja mocht ik jullie nooit zien tot het eind, weet dat ik altijd van jullie hield.Do what you love, love what you do!![]()
chat gap is nu btw mijn grafsteen aan het maken met voorspelde datumDo what you love, love what you do!![]()
hahaha oke ik vond dit oke genoeg denk en dat ik dit kon posten.
maar wtf chat gtp daar zat ik niet op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje beleefdheid, is sommige best vreemd.quote:Iedereen is een kutlultrut
het is wel een beetje luguber zo denk. naja. mss heeft ie wel gelijk. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79quote:Uw ADH vitamine Worst
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee nouja serieus. ik heb niet alles gezegd wat ik invulde. maaaaaar had het wel eerlijk gedaan en dan is dit t jongens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79Do what you love, love what you do!![]()
en denk eenzaamheid en stres en etc aardig mee kunnen spelen in dit.Do what you love, love what you do!![]()
Valt nog meequote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halenUw ADH vitamine Worst
maarja zou zeggen doen jullie dat eens? ik moet zeggen vond dit aardig geconfronteerd wel enzoDo what you love, love what you do!![]()
Als ik de 80 haal vind ik het prima. Pensioen bestaat tegen mijn 70ste toch allang niet meerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik was eerlijk? tegen AI LLM.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halen
doen jullie t ook maar eens????Do what you love, love what you do!![]()
alles bovenste mijn 60 ben ik beetje al oke mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik de 80 haal vind ik het prima. Pensioen bestaat tegen mijn 70ste toch allang niet meer
maarre ik heb geen kinderen he? kan me voorstellen dat dat het anders maakt.Do what you love, love what you do!![]()
Déjà vu tot en met.
4 augustus 2024 versus vandaag
hij deed t wel, duurde alleen ff ```;pquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een slecht ladende postimg foto van DJMO weerDo what you love, love what you do!![]()
Het zal da waarschijnlijk toch aan m'n gebruik van postimg.cc liggen, want dit zijn slechts een screenshot van Facebook en een normale gemaakte foto.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een slecht ladende postimg foto van DJMO weer
Zal vanaf nu proberen te onthouden dat ik ze moet resizen bij het uploaden.Ik heb er één en ik ben er trots op
verder herken dit niet want weet al veeleer te ver in ht oosten en daar kwam ik wel eens. maar weinig met ov
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef kree het volgende:
ik denk ie was nog ff met me grafsteen bezig @:DJMOIedereen is een kutlultrut
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.
nou haat t nog steeds. maar gen wel als technicus benieuwd wat t kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.
ik denk trouwens sowieso dat t niet veel goed gaat opleveren.... maar wil niet zeggen dat ik er niet benieuwd naar benDo what you love, love what you do!![]()
naja tot 2063. want dan ben ik er niet meer?
is dat btw gepote geloof dan om aan te nemen?
want zo is het ook met de rest, tis een model. en erger model wat an internet en mensen komt.
hoe denk je als AI AI gaat posten en dan weer?
anyway aangezien jullie zo ervan overtuigd zijn. ik heb mijn sterfdatum al nu via chat.
aDo what you love, love what you do!![]()
zou dit btw op Facebook moeten zetten ook.quote:
maarja drama heee![]()
Mensen ik had een hele zware dag dus kruip in mijn tram
Rouwproces heWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Sterkte Mutskequote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rouwproces he
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rouwproces heOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolke & Bolke hebben volop genoten van de gevechten deze maand en hebben een kleine rijm voor de winnares in elkaar geflanst![]()
:"Bwooooh, wat is er hard gestreden!"
:"Wie wordt eerste, wie wordt tweede?"
:"Oh oh oh! Dotteke of DJMO?"
:"Er werd gebollukt jongen, SOH!"
:"De fight die was eckt ouderwets!"
:"Heul veul bolken met weinig gezwets!"
:"Op de laatste dag werd het pas beslist!"
:"En deed @Dotteke weer een kampioenschap in haar kist!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN JULI Dotteke!1!!! MOOOOOOH! MOOOOOOOOOOO!!!! MOOOOOHOOOOOOOOO!!11!!! TJILP TJILPTJILLUP!!1!!!!!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dank u dank uquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke hebben volop genoten van de gevechten deze maand en hebben een kleine rijm voor de winnares in elkaar geflanst![]()
:"Bwooooh, wat is er hard gestreden!"
:"Wie wordt eerste, wie wordt tweede?"
:"Oh oh oh! Dotteke of DJMO?"
:"Er werd gebollukt jongen, SOH!"
:"De fight die was eckt ouderwets!"
:"Heul veul bolken met weinig gezwets!"
:"Op de laatste dag werd het pas beslist!"
:"En deed @:Dotteke weer een kampioenschap in haar kist!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN JULI Dotteke!1!!! MOOOOOOH! MOOOOOOOOOOO!!!! MOOOOOHOOOOOOOOO!!11!!! TJILP TJILPTJILLUP!!1!!!!!"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke, gefeliciteerd met het winnen van DTS juli 2026.
Ik trek ff een DIPA open om het te vieren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dank je wel GGquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, gefeliciteerd met het winnen van DTS juli 2026.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek ff een DIPA open om het te vieren
Uw ADH vitamine Worst
Dank je wel ToTquote:
Zie nu dat ik de laatste dagen meer had moeten bolken. Had ik misschien wel de 7000 aangetikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spulquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
het is gelukt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
ik ga nu sturen moment
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Omg! Dat is eckt een goeie kadt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is gelukt!
ik ga nu sturen moment
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Altquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
Uw ADH vitamine Worst
Vakantie in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Alt
Even poolshoogte nemen, want ik hoor het daar weleens donderenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja maar soms niet maar meestal welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?komt tegen je aan slapen en kan heerlijk knuffelen
Awwwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar soms niet maar meestal welkomt tegen je aan slapen en kan heerlijk knuffelen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
thnx Borrelchicka!!
Mooi beestje![]()
Ik heb momenteel een logeerpoes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O wat gezellig, hoe gaat hetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Puzzie het volgende:
thnx Borrelchicka!!
Mooi beestje![]()
Ik heb momenteel een logeerpoes
Chill welquote:![]()
Poes is van mijn zoon maar komt hier altijd logeren als hij op vakantie gaat.
Ik ben nu extra aan het genieten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen straf om op te passenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Chill wel![]()
Poes is van mijn zoon maar komt hier altijd logeren als hij op vakantie gaat.
Ik ben nu extra aan het genieten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoopquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bij twijfel doen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoopnu een soort surrogaat parttime kat maar ook goed
Ook fijn voor hem een fijn oppasoma
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet aan de lader
Extern intern
Dag en fijn weekend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Thxquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jetzt geht losss
Veel plezier 🕺![]()
![]()
Hmmmm, logeerpoezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Een logeerpoes is hier ook wel welkom
Ik heb na de dood van mijn laatste 3 lieverds geen katten meer gehad, teveel verdrietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bij twijfel doen!nu een soort surrogaat parttime kat maar ook goed
Ook fijn voor hem een fijn oppasoma
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fijne vakantie ToT. Hoop dat jullie mooie herinneringen maken samen.quote:
Dank je wel Jippie. Wat leuk gemaaktquote:
Je hebt er veel werk van gemaakt. Zo lief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je UI geupload om terug te laten komen in de afbeeldingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis nog een juichend konijn en de Bolkes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast wel
Uw ADH vitamine Worst
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de top drie gehaald!Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt, want het gedicht was al klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef Jippie het volgende:
Homijn was wel blij met de winst van Dot, AI afgetroefd
Nog even in de herhaling, voor wie het gemist had:
Homijn in ONZ / [ronde 95 Het Dodetopicspel #20582]MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de top drie gehaald!
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de toep drie gehaald!
Maar de 2e en 3e plaats vind ik ook een topprestatie, het is mij nooit gelukt (en niet eens aan begonnen, te zenuwslopend).
Ben al blij dat ik weer eens in de top 20 mocht staan afgelopen maand![]()
![]()
Herhalen is helemaal overdreven, wat een poppenkastquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt, want het gedicht was al klaar
Nog even in de herhaling, voor wie het gemist had:
Homijn in ONZ / [ronde 95 Het Dodetopicspel #20582]
Top prestatie idd keer op keer op keerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?
Maar de 2e en 3e plaats vind ik ook een topprestatie, het is mij nooit gelukt (en niet eens aan begonnen, te zenuwslopend).
Ben al blij dat ik weer eens in de top 20 mocht staan afgelopen maand
Kleine harige opdonder met een kaasfixatiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Herhalen is helemaal overdreven, wat een poppenkast
Erg mooi Homijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Homijn het volgende:
Gedicht
Een andere winnares was in zicht
Het gat is groot, zo klonk het bericht
maar Dotteke heeft het gedicht
Minder vanzelfsprekend dan het lijkt
Maar toch: naarmate de tijd verstrijkt
is de uitkomst toch hetzelfde, zo blijkt
Kunstmatige intelligentie wist 't zeker
Deze maand krijgt een ander de beker
Maar lange adem bleek een spelbreker
Absolute zekerheid, zeiden de modellen
Die konden al een winnaar voorspellen
Maar kunnen ChatGPT en Grok wel tellen?
Het antwoord luidt nee, vanzelfsprekend
Met @:Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Zij had niet voor deze uitkomst getekend
Ze deed er een ouderwets schepje bovenop
Snel liep ze in, soms gehinderd door Rob
De voorspelling van AI bleek een flop
Dotteke kon die wiskunde echt niet gedogen
"Bolken is hard werken", geen woord aan gelogen
Hard werken loont, de marge slonk zienderogen
Zo kwam vanzelf de maandzege in zicht
Gefeliciteerd, wéér hetzelfde winnaarsbericht
én Dotteke heeft het gedicht.
Homijn, 23 juli 2026
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in in het begin van de maand heb ik dat al geroepen. Dotteke zei toen nog dat ze het niet zag zitten om me in te halen omdat m'n voorsprong te groot zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?
Ben al blij dat ik weer eens in de top 20 mocht staan afgelopen maandIk heb er één en ik ben er trots op
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jij al eens in de top 3 DTS gestaan? We posten hier in een spelchat.Iedereen is een kutlultrut
En dadelijk zitten we al weer in augustus
Waarom kom je hier dan wél? Voor de gezelligheid kan het niet zijn....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ik kom hier voor de punten, de drama's, om slapen te ouwehoeren als ik dronken ben en soms gewoon om eens lekker te bolken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kom hier alleen om mario390 te irriteren. En om slechte gedichten te schrijven.
Ik kom hier ook niet voor de punten, maar ook niet om mensen die het spel wel spelen af te komen zeiken. Dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.![]()
mario zich geïrriteerd laten voelen, daar heeft hij jouw hulp niet voor nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef Homijn het volgende:
Ik kom hier alleen om mario390 te irriteren. En om slechte gedichten te schrijven.
Uw ADH vitamine Worst
Niet voor de punten voor de sc. idd. Maar het zal wel ik heb een mening over het "kut" spel. Het is wat pesterig, zal best leuk zijn geweest ooit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan wél? Voor de gezelligheid kan het niet zijn....Iedereen is een kutlultrut
Ik heb er een mening over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet voor de punten, maar ook niet om mensen die het spel wel spelen af te komen zeiken. Dat is nergens voor nodig.Iedereen is een kutlultrut
Ga jij een een keer een Kurt (hoe heet hij ook al weer) versie van het winnaarsgedicht DTS maken? Ik verheug mij er nu al opquote:![]()
![]()
Mja. Die ene dag komt voor mij weer dichtbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dadelijk zitten we al weer in augustus
![]()
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga jij een een keer een Kurt (hoe heet hij ook al weer) versie van het winnaarsgedicht DTS maken? Ik verheug mij er nu al opUw ADH vitamine Worst
AI kan je helpenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kan
Open er een topic over in KLBquote:
Als iemand het zou kunnen, ben jij datquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kan![]()
![]()
heb het al eens geprobeerd met de lettercombinaties van mario, maar allemaal net nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat klopt dan ook precies. Die combinaties zijn ook net niet. Een gedicht moet idem dito zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het al eens geprobeerd met de lettercombinaties van mario, maar allemaal net nietMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
heb wel dezequote:Op zondag 7 april 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Kreesonate in Urlauten
hi
hihi
hahaha
mss wss mss wss
LOLOLOLOL
???????????????Uw ADH vitamine Worst
Ga dichten zonder je hemd op te lichtenquote:
Bedankt voor het lachen voor ik ga slapen.
We hebben ruim 8 uur over het tripje wmv richting Osnabrück gedaan. Ik ben naar de klote.
Slaapbolk gvd dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Op sommige woorden rijmt weinig
Eigenlijk is dat best frappant en geinig
Dus zonder mijn hemd te lichten
kan ik langs deze weg berichten
Dat op de username Soury
maar één woord rijmt: sloerieMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Sorry, zijn gewoon feiten
Er wordt van je gehoudenquote:
Ja ik weet niet wat ik moet zeggen idd. Dat is een feitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
lijkt erop dat je haar verbaal KO heb geslagenIedereen is een kutlultrut
Gisteren nog iets gedicht bij je zusje tochquote:
wel fijn dat het muurtje weer gemetseld isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog iets gedicht bij je zusje tochUw ADH vitamine Worst
* Homijn komt volgende maand pas weer terug
Hallo
Flink die voeg dicht gekit. Kan ze er weer ff tegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel fijn dat het muurtje weer gemetseld is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Insgelijks. Lang geleden. Vorige maand.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
AUGUSTUS!!!1"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BOLKUUUUH!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Ik heb AI even losgelaten op de stand. Wat eruit rolt, is dat Grrrrrrrr een monsterzege haalt. De rest is totaal kansloos.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ceteris paribus, uiteraard. Greesboons paribus, ook.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:19 schreef Homijn het volgende:
Ceteris paribus, uiteraard. Greesboons paribus, ook.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
Ik ga even een foto maken voor het nageslacht
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goed planMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
heb je binnenkort een ruig verhaal te vertellen bij het koffieapparaatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:31 schreef greysbones het volgende:
Ik ga even een foto maken voor het nageslachtUw ADH vitamine Worst
Jij zal zo wel bovenaan staanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je binnenkort een ruig verhaal te vertellen bij het koffieapparaat
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook maar eventjes. Straks komt de nachtploeg.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Wie danquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:33 schreef Homijn het volgende:
Ook maar eventjes. Straks komt de nachtploeg.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Niet zo'n vriendelijk gedicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef Homijn het volgende:
Op sommige woorden rijmt weinig
Eigenlijk is dat best frappant en geinig
Dus zonder mijn hemd te lichten
kan ik langs deze weg berichten
Dat op de username Soury
maar één woord rijmt: sloerie![]()
![]()
Feli @Dotteke
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
Kloptquote:Maar wel feitelijk juist.
![]()
Greesquote:
Hoe is het met onze vakantiemanquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met onze vakantieman
Bij jou? Vakantie of werk nu?I'm surrounded by morons!
Aan het werk momenteelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.
Bij jou? Vakantie of werk nu?
Pas in september vakantieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je hebt gewoon de hollandse zomer die ik vroeger kendequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.
Bij jou? Vakantie of werk nu?Uw ADH vitamine Worst
Nu? Nachtdienst?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het werk momenteel
Pas in september vakantie
Ga je ergens heen in september?I'm surrounded by morons!
Jep nachtdienstquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu? Nachtdienst?
Ga je ergens heen in september?
Moeten nog even kijken
Als we gaan een last last minuteEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oef, heb je ook last van dat 'breekpunt' zo rond half vier waar het idioot lastig is om je ogen open te houden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep nachtdienst
Moeten nog even kijken
Als we gaan een last last minute
Geen planning een goede planning
Rond die tijd zeggen mijn hersenen vaak doeiiiiquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oef, heb je ook last van dat 'breekpunt' zo rond half vier waar het idioot lastig is om je ogen open te houden?
Geen planning een goede planning
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bekend probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rond die tijd zeggen mijn hersenen vaak doeiiii
Geen idee wat je werk is maar hoop dat je hersenen op dat moment niet zo heel belangrijk zijnI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh ja dat zijn ze welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bekend probleem
Geen idee wat je werk is maar hoop dat je hersenen op dat moment niet zo heel belangrijk zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oepsiequote:I'm surrounded by morons!
De greyse massa
Scheelt dat het niet mega druk is in de nachtquote:
Nou ja
Als het druk is gaat de tijd snellerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anti slaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
BlubWerewolf
Jij ook nog niet in bed ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naar het plafond staren is ook zowat hèquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik lig liever bovenop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 03:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naar het plafond staren is ook zowat hè...hier om je mars te breken.![]()
SlaapwelWerewolf
Ik nog even wachtenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zeker met een twist jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:18 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Edging maar dan met een twist.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oorpijn droge neus en onrustigWerewolf
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
LekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2026 07:30
Thnx Fogelquote:
Gefeliciteerd dotDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Totdat je AI ging vragen toen gingen de remmen losquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens in in het begin van de maand heb ik dat al geroepen. Dotteke zei toen nog dat ze het niet zag zitten om me in te halen omdat m'n voorsprong te groot zou zijn.
Thnx Drakinquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh GG![]()
![]()
![]()
Waar s'nachts werken al niet goed voor isquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
@:greysbones heeft flink gescoord vannacht![]()
Ben je zo iemand die de hele tijd aanwijzingen geeft? "Het is hier maar 50." "Let op, fietser!" "Je moet deze afslag nemen."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde is in zicht. Eindelijk. Ik vind autorijden (als bijrijder) best fijn, maar soms kan het ook te lang duren.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Whut? Onder werktijd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat onder werktijd, waar werk al niet goed voor is![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 01-08-2026 08:33:33 (oeps klikt op wijzing ) ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het getal onder kolom ratio is 'score' gedeeld door 'totaal'.
Hoe hoger je ratio, hoe effectiever je gebolk dus is geweest.
Bij een gelijke score staat diegene met een hogere ratio hoger in de lijst.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| 1 | greysbones | 190 | 14 | 190 | 34 | 5.59 |
| 2 | EvilSkittle | 74 | 8 | 74 | 11 | 6.73 |
| 3 | drakin | 38 | 0 | 38 | 3 | 12.67 |
| 4 | Homijn | 33 | 12 | 33 | 12 | 2.75 |
| 5 | Pinnenmutske | 31 | 11 | 31 | 3 | 10.33 |
| 6 | marc0871 | 19 | 12 | 19 | 5 | 3.80 |
| 7 | Fogel | 9 | 17 | 9 | 12 | 0.75 |
| 8 | Bally-b | 6 | 0 | 6 | 4 | 1.50 |
| 9 | Grrrrrrrr | 4 | 3 | 4 | 4 | 1.00 |
| 10 | Shii | 2 | 6 | 2 | 2 | 1.00 |
| 11 | hemarookworst | 1 | 42 | 1 | 5 | 0.20 |
| 12 | DJMO | 0 | 24 | 0 | 2 | 0.00 |
| 13 | Dotteke | None | 267 | 0 | None | 0.00 |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
OkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja als je even niets te doen heb heb je er de ruimte voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb onder werktijd nooit tijd om te bolken, behalve even bij koffie momenten.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Werktijd?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En thuis heb je veel koffiemomentenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb onder werktijd nooit tijd om te bolken, behalve even bij koffie momenten.
* gebrokenglas kuchtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En thuis heb je veel koffiemomenten
Hij staat helemaal strak van de koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat valt mee, ik zit nog maar aan mijn eerste mok.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:36 schreef drakin het volgende:
Hij staat helemaal strak van de koffie
Het is weekendquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hyacinth Bucketquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je zo iemand die de hele tijd aanwijzingen geeft? "Het is hier maar 50." "Let op, fietser!" "Je moet deze afslag nemen."Werewolf
Nog maar 23 te gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik zit nog maar aan mijn eerste mok.
Ik houd er niet zo van, als passagiers "meerijden".quote:
Halfdoof rechtsWerewolf
Pas op, een bochtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een "let op, drempel" kan wel handig zijn. Ik ben weleens wat te hard over een drempel gegaan omdat ik die niet had gezien, en dat doe je liever niet.quote:
Nee dat zeker niet en al helemaal niet met een zeer lijfquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een "let op, drempel" kan wel handig zijn. Ik ben weleens wat te hard over een drempel gegaan omdat ik die niet had gezien, en dat doe je liever niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: