Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoopquote:
Bij twijfel doen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoop
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jetzt geht losss
Veel plezier 🕺
Hmmmm, logeerpoezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Een logeerpoes is hier ook wel welkom
Ik heb na de dood van mijn laatste 3 lieverds geen katten meer gehad, teveel verdrietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bij twijfel doen!nu een soort surrogaat parttime kat maar ook goed
Ook fijn voor hem een fijn oppasoma
Fijne vakantie ToT. Hoop dat jullie mooie herinneringen maken samen.quote:
Dank je wel Jippie. Wat leuk gemaaktquote:
Je hebt er veel werk van gemaakt. Zo lief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je UI geupload om terug te laten komen in de afbeelding
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis nog een juichend konijn en de Bolkes
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast wel
Klopt, want het gedicht was al klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef Jippie het volgende:
Homijn was wel blij met de winst van Dot, AI afgetroefd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de top drie gehaald!
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de toep drie gehaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |