Dank je wel ToTquote:
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spulquote:
het is gelukt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
Omg! Dat is eckt een goeie kadt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is gelukt!
ik ga nu sturen moment
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Altquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
Vakantie in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Alt
Even poolshoogte nemen, want ik hoor het daar weleens donderenquote:
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?quote:
Ja maar soms niet maar meestal welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?
Awwwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar soms niet maar meestal welkomt tegen je aan slapen en kan heerlijk knuffelen
O wat gezellig, hoe gaat hetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Puzzie het volgende:
thnx Borrelchicka!!
Mooi beestje![]()
Ik heb momenteel een logeerpoes
Chill welquote:
Geen straf om op te passenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Chill wel![]()
Poes is van mijn zoon maar komt hier altijd logeren als hij op vakantie gaat.
Ik ben nu extra aan het genieten
Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoopquote:
Bij twijfel doen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee echt niet!! Ik zit zelf al jaren te twijfelen of ik nog een kat wil en deze kleine boef ken ik vanaf dat hij kitten was, en hij vindt mij ook lief , dat scheelt een hoop
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jetzt geht losss
Veel plezier 🕺
Hmmmm, logeerpoezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Een logeerpoes is hier ook wel welkom
Ik heb na de dood van mijn laatste 3 lieverds geen katten meer gehad, teveel verdrietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bij twijfel doen!nu een soort surrogaat parttime kat maar ook goed
Ook fijn voor hem een fijn oppasoma
Fijne vakantie ToT. Hoop dat jullie mooie herinneringen maken samen.quote:
Dank je wel Jippie. Wat leuk gemaaktquote:
Je hebt er veel werk van gemaakt. Zo lief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je UI geupload om terug te laten komen in de afbeelding
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis nog een juichend konijn en de Bolkes
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had de afbeeldingkjes niet voorhanden, maar die heb jij vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |