alles bovenste mijn 60 ben ik beetje al oke mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik de 80 haal vind ik het prima. Pensioen bestaat tegen mijn 70ste toch allang niet meer
hij deed t wel, duurde alleen ff ```;pquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een slecht ladende postimg foto van DJMO weer
Het zal da waarschijnlijk toch aan m'n gebruik van postimg.cc liggen, want dit zijn slechts een screenshot van Facebook en een normale gemaakte foto.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een slecht ladende postimg foto van DJMO weer
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef kree het volgende:
ik denk ie was nog ff met me grafsteen bezig @:DJMO
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.
nou haat t nog steeds. maar gen wel als technicus benieuwd wat t kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor iemand die AI haat ben je er maar druk mee.
zou dit btw op Facebook moeten zetten ook.quote:
Sterkte Mutskequote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik had een hele zware dag dus kruip in mijn tram
Rouwproces he
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik had een hele zware dag dus kruip in mijn tram
Rouwproces he
Dank u dank uquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke hebben volop genoten van de gevechten deze maand en hebben een kleine rijm voor de winnares in elkaar geflanst![]()
:"Bwooooh, wat is er hard gestreden!"
:"Wie wordt eerste, wie wordt tweede?"
:"Oh oh oh! Dotteke of DJMO?"
:"Er werd gebollukt jongen, SOH!"
:"De fight die was eckt ouderwets!"
:"Heul veul bolken met weinig gezwets!"
:"Op de laatste dag werd het pas beslist!"
:"En deed @:Dotteke weer een kampioenschap in haar kist!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN JULI Dotteke!1!!! MOOOOOOH! MOOOOOOOOOOO!!!! MOOOOOHOOOOOOOOO!!11!!! TJILP TJILPTJILLUP!!1!!!!!"
Dank je wel GGquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, gefeliciteerd met het winnen van DTS juli 2026.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek ff een DIPA open om het te vieren
Dank je wel ToTquote:
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spulquote:
het is gelukt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
Omg! Dat is eckt een goeie kadt!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is gelukt!
ik ga nu sturen moment
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Altquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Moersleutel, die maken exht smakelijk spul
Vakantie in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan de Kölsch en Alt
Even poolshoogte nemen, want ik hoor het daar weleens donderenquote:
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?quote:
Ja maar soms niet maar meestal welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtig beest! Is het ook een knuffelkont?
Awwwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar soms niet maar meestal welkomt tegen je aan slapen en kan heerlijk knuffelen
O wat gezellig, hoe gaat hetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Puzzie het volgende:
thnx Borrelchicka!!
Mooi beestje![]()
Ik heb momenteel een logeerpoes
Chill welquote:
Geen straf om op te passenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Chill wel![]()
Poes is van mijn zoon maar komt hier altijd logeren als hij op vakantie gaat.
Ik ben nu extra aan het genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |