Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 31-07-2026 20:57:27 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
volgende deel. `lol wat zei je ? ik kan me onwijs vermaken met AI btw. maarja uiteindelijk wil ik het zelf spelen he
Acht t maakt leuke ideetjes, laten we het daar maar ophouden.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lol vond het al teveel gaan dat ik iets vraag en ik toen zei uit gewoonte dankjewel...... wtf tegen een ai die zonder gevoel is. dat zette mij aan het denken.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Het einde is in zicht. Eindelijk. Ik vind autorijden (als bijrijder) best fijn, maar soms kan het ook te lang duren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
bleeegh geef mij terug in tijd naar Little house on the prary. lijkt me veel leuker relaxter.
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.Do what you love, love what you do!![]()
en wat zeggen we dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde is in zicht. Eindelijk. Ik vind autorijden (als bijrijder) best fijn, maar soms kan het ook te lang duren.
"dankjewel Waze"
Do what you love, love what you do!![]()
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef kree het volgende:
bleeegh geef mij terug in tijd naar Little house on the prary. lijkt me veel leuker relaxter.
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
nou ik ook niet, maar het gaat soms gewoon automatisch....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.
dat ik denk zeg dankje tegen chatgtp ofzo...... wtf.
tis toch niet goed dat. alleen dat al zou een waarchuwing moeten zijn denk.
dat AI gaat veels te snel. sneller als wij mensen bij kunnen benen. en oke gevaar>. naja ik denk wel. rest denkt.. tis toch handig....
die dit zeggen spreek ik over 5 jaar nog wel. en hopelijk over jaar of 30 ben ik er niet meer en hoef ik de ellende niet mee te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had verwacht dat je AI helemaal de tering vloektquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zeg nooit dank je wel tegen CoPilot, ik swipe gewoon het gesprek weg als ik klaar ben.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je AI helemaal de tering vloektIk heb er één en ik ben er trots op
hahaha wtf. okeeeeee dan. moet zeggen dit is wel grappig. heb het btw eerlijk ingevuld.
helaas voor jullie,,, ga nog ff mee.
Whutt? Whyquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef kree het volgende:
Dankjewel zeggen tegen een AI. en weet jullie doen het ook.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Statistisch gezien:
Een Nederlandse man van 42 zonder ernstige aandoeningen heeft gemiddeld nog enkele tientallen levensjaren te verwachten.
Je gezonde gewicht en het feit dat je beweegt zijn gunstige factoren.
Roken is waarschijnlijk de grootste negatieve factor in je beschrijving.
Een chronisch slaaptekort (5 uur per nacht) wordt in onderzoek geassocieerd met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten, diabetes en andere gezondheidsproblemen.
Familiegeschiedenis van hartziekten en kanker verhoogt het risico enigszins, maar betekent niet dat je die aandoeningen zeker krijgt.
Op basis van alleen deze informatie zou een statisticus eerder denken in een bandbreedte dan in een datum. Een zeer grove inschatting zou zijn dat iemand met dit profiel ergens tussen zijn midden 70 en midden 80 zou kunnen uitkomeDo what you love, love what you do!![]()
Waarom dankjewel zegen tegen AI vroeg ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik hoor dit? zelfs die er hele gesprekken mee hebben?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb je je zuip en je eetgewoonten nog in verwerktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:58 schreef kree het volgende:
Statistisch gezien:
Een Nederlandse man van 42 zonder ernstige aandoeningen heeft gemiddeld nog enkele tientallen levensjaren te verwachten.
Je gezonde gewicht en het feit dat je beweegt zijn gunstige factoren.
Roken is waarschijnlijk de grootste negatieve factor in je beschrijving.
Een chronisch slaaptekort (5 uur per nacht) wordt in onderzoek geassocieerd met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten, diabetes en andere gezondheidsproblemen.
Familiegeschiedenis van hartziekten en kanker verhoogt het risico enigszins, maar betekent niet dat je die aandoeningen zeker krijgt.
Op basis van alleen deze informatie zou een statisticus eerder denken in een bandbreedte dan in een datum. Een zeer grove inschatting zou zijn dat iemand met dit profiel ergens tussen zijn midden 70 en midden 80 zou kunnen uitkomeUw ADH vitamine Worst
Ik doe het ook vreemd genoeg, als je zo'n chatbot hebt voor iets en er dan een oplossing of antwoord. Sluit ik af met bedankt. Vind het op één of andere manier gek om zomaar weg te klikken.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja dat vroeg ik me mezelf ook af toen ik het perogeluk deed wel. ? alsof iemand me hielp enzo. en uit automatisme.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom dankjewel zegen tegen AI vroeg ik.
,maarre dit is normaal he voor iedereen die nu "hey Siri" loopt of hoi google?Do what you love, love what you do!![]()
Apartquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het ook vreemd genoeg, als je zo'n chatbot hebt voor iets en er dan een oplossing of antwoord. Sluit ik af met bedankt. Vind het op één of andere manier gek om zomaar weg te klikken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lol ja. voor jou info. maar oke wilde daar niet zo op ingaan weer enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je je zuip en je eetgewoonten nog in verwerkt
Ja misschien leest iemand het en is het wel zo netjesquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het is geen mensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien leest iemand het en is het wel zo netjes![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hoe zal ik wss doodgaan of om het leven komen denk je op basis van voorgaande info?
tja vraag maar ff. voor nu geeft ie aan rond 80 dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ach zit er gewoon ingebakken.quote:Iedereen is een kutlultrut
AI voorspelt 85-90 jaar, hmm dat is jonger dan mijn omaUw ADH vitamine Worst
kut ai. echt. mijn pa werd 56 maar he?
naja mocht ik jullie nooit zien tot het eind, weet dat ik altijd van jullie hield.Do what you love, love what you do!![]()
chat gap is nu btw mijn grafsteen aan het maken met voorspelde datumDo what you love, love what you do!![]()
hahaha oke ik vond dit oke genoeg denk en dat ik dit kon posten.
maar wtf chat gtp daar zat ik niet op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje beleefdheid, is sommige best vreemd.quote:Iedereen is een kutlultrut
het is wel een beetje luguber zo denk. naja. mss heeft ie wel gelijk. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79quote:Uw ADH vitamine Worst
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee nouja serieus. ik heb niet alles gezegd wat ik invulde. maaaaaar had het wel eerlijk gedaan en dan is dit t jongens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb chronische eenzaamheid in verwerkt, toen ging ik van 89 naar 79Do what you love, love what you do!![]()
en denk eenzaamheid en stres en etc aardig mee kunnen spelen in dit.Do what you love, love what you do!![]()
Valt nog meequote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halenUw ADH vitamine Worst
maarja zou zeggen doen jullie dat eens? ik moet zeggen vond dit aardig geconfronteerd wel enzoDo what you love, love what you do!![]()
Als ik de 80 haal vind ik het prima. Pensioen bestaat tegen mijn 70ste toch allang niet meerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik was eerlijk? tegen AI LLM.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als kree eerlijk zou zijn zou hij de 70 denk ik niet eens halen
doen jullie t ook maar eens????Do what you love, love what you do!![]()
alles bovenste mijn 60 ben ik beetje al oke mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik de 80 haal vind ik het prima. Pensioen bestaat tegen mijn 70ste toch allang niet meer
maarre ik heb geen kinderen he? kan me voorstellen dat dat het anders maakt.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: