Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met onze vakantieman
Aan het werk momenteelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.
Bij jou? Vakantie of werk nu?
je hebt gewoon de hollandse zomer die ik vroeger kendequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisjes en nat sinds ik weer thuis ben. Maar OK, ik hou van regen dus dikke prima.
Bij jou? Vakantie of werk nu?
Nu? Nachtdienst?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het werk momenteel
Pas in september vakantie
Jep nachtdienstquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu? Nachtdienst?
Ga je ergens heen in september?
Oef, heb je ook last van dat 'breekpunt' zo rond half vier waar het idioot lastig is om je ogen open te houden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep nachtdienst
Moeten nog even kijken
Als we gaan een last last minute
Rond die tijd zeggen mijn hersenen vaak doeiiiiquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oef, heb je ook last van dat 'breekpunt' zo rond half vier waar het idioot lastig is om je ogen open te houden?
Geen planning een goede planning
Bekend probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rond die tijd zeggen mijn hersenen vaak doeiiii
Eh ja dat zijn ze welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bekend probleem
Geen idee wat je werk is maar hoop dat je hersenen op dat moment niet zo heel belangrijk zijn
Oepsiequote:
Scheelt dat het niet mega druk is in de nachtquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook nog niet in bed ?quote:
Naar het plafond staren is ook zowat hèquote:
Ik lig liever bovenop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 03:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naar het plafond staren is ook zowat hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |