Klopt, want het gedicht was al klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef Jippie het volgende:
Homijn was wel blij met de winst van Dot, AI afgetroefd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de top drie gehaald!
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
De eer komt Dotteke volledig toe. Ik was teveel afgeleid de afgelopen week om nog te jagen.
Maar mijn oorspronkelijke doel heb ik wel behaald. De DDR heeft de toep drie gehaald!
Herhalen is helemaal overdreven, wat een poppenkastquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt, want het gedicht was al klaar
Nog even in de herhaling, voor wie het gemist had:
Homijn in ONZ / [ronde 95 Het Dodetopicspel #20582]
Top prestatie idd keer op keer op keerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?
Maar de 2e en 3e plaats vind ik ook een topprestatie, het is mij nooit gelukt (en niet eens aan begonnen, te zenuwslopend).
Ben al blij dat ik weer eens in de top 20 mocht staan afgelopen maand
Kleine harige opdonder met een kaasfixatiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Herhalen is helemaal overdreven, wat een poppenkast
Erg mooi Homijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Homijn het volgende:
Gedicht
Een andere winnares was in zicht
Het gat is groot, zo klonk het bericht
maar Dotteke heeft het gedicht
Minder vanzelfsprekend dan het lijkt
Maar toch: naarmate de tijd verstrijkt
is de uitkomst toch hetzelfde, zo blijkt
Kunstmatige intelligentie wist 't zeker
Deze maand krijgt een ander de beker
Maar lange adem bleek een spelbreker
Absolute zekerheid, zeiden de modellen
Die konden al een winnaar voorspellen
Maar kunnen ChatGPT en Grok wel tellen?
Het antwoord luidt nee, vanzelfsprekend
Met @:Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Zij had niet voor deze uitkomst getekend
Ze deed er een ouderwets schepje bovenop
Snel liep ze in, soms gehinderd door Rob
De voorspelling van AI bleek een flop
Dotteke kon die wiskunde echt niet gedogen
"Bolken is hard werken", geen woord aan gelogen
Hard werken loont, de marge slonk zienderogen
Zo kwam vanzelf de maandzege in zicht
Gefeliciteerd, wéér hetzelfde winnaarsbericht
én Dotteke heeft het gedicht.
Homijn, 23 juli 2026
![]()
![]()
Ergens in in het begin van de maand heb ik dat al geroepen. Dotteke zei toen nog dat ze het niet zag zitten om me in te halen omdat m'n voorsprong te groot zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nergens 'DDR for the win' gezien?
Maar de 2e en 3e plaats vind ik ook een topprestatie, het is mij nooit gelukt (en niet eens aan begonnen, te zenuwslopend).
Ben al blij dat ik weer eens in de top 20 mocht staan afgelopen maand
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jij al eens in de top 3 DTS gestaan? We posten hier in een spelchat.
Waarom kom je hier dan wél? Voor de gezelligheid kan het niet zijn....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.
Ik kom hier ook niet voor de punten, maar ook niet om mensen die het spel wel spelen af te komen zeiken. Dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Spel? Iemand niks gunnen. Ik kom hier niet voor de punten, maar ken je users is iets wat je vreemd is blijkbaar.
mario zich geïrriteerd laten voelen, daar heeft hij jouw hulp niet voor nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef Homijn het volgende:
Ik kom hier alleen om mario390 te irriteren. En om slechte gedichten te schrijven.
Niet voor de punten voor de sc. idd. Maar het zal wel ik heb een mening over het "kut" spel. Het is wat pesterig, zal best leuk zijn geweest ooit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan wél? Voor de gezelligheid kan het niet zijn....
Ik heb er een mening over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet voor de punten, maar ook niet om mensen die het spel wel spelen af te komen zeiken. Dat is nergens voor nodig.
Ga jij een een keer een Kurt (hoe heet hij ook al weer) versie van het winnaarsgedicht DTS maken? Ik verheug mij er nu al opquote:
Mja. Die ene dag komt voor mij weer dichtbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dadelijk zitten we al weer in augustus
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga jij een een keer een Kurt (hoe heet hij ook al weer) versie van het winnaarsgedicht DTS maken? Ik verheug mij er nu al op
AI kan je helpenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kan
Open er een topic over in KLBquote:
Als iemand het zou kunnen, ben jij datquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kurt Schwitters met de Ursonate, maar ik weet niet of ik dat kan
heb het al eens geprobeerd met de lettercombinaties van mario, maar allemaal net nietquote:
Dat klopt dan ook precies. Die combinaties zijn ook net niet. Een gedicht moet idem dito zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het al eens geprobeerd met de lettercombinaties van mario, maar allemaal net niet
quote:Op zondag 7 april 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Kreesonate in Urlauten
hi
hihi
hahaha
mss wss mss wss
LOLOLOLOL
???????????????
Ga dichten zonder je hemd op te lichtenquote:
Er wordt van je gehoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|