SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
For great justice!
Waarschijnlijk nietquote:
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Waneer is je visa run? Gaan we dan voor je duimen.
Zo gaat het nu in Spanje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.![]()
nee ik heb de DTV en die is 180 dagen geldig en dan moet je even land uit , als je dan het land weer binnenkomt krijg je weer 180 dagen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:48 schreef mschol het volgende:
Visa run? gaat ballie rennen naar een visa? sorry heb het niet helemaal gevolgd
Ik gebruik altijd de standaard huisjes voor ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hetzelfde met mensen die de meest uitgebreide verblijven in Planet Zoo maken. De tering
Of een gaar Citroënnetjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.![]()
aha, dat is onhandigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb de DTV en die is 180 dagen geldig en dan moet je even land uit , als je dan het land weer binnenkomt krijg je weer 180 dagen.
Nee, er is geen bekende officiële standalone game genaamd "mancave tycoon", maar vergelijkbare bouw- en managementspellen en door gebruikers gemaakte kaarten binnen platforms zoals Roblox bestaan wel voor het inrichten van ruimtesquote:
is DTS met een extra twist?quote:
nu mag ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dat is onhandig
en dat is natuurlijk gedoetjes omdat je eigenlijk land niet uit mag toch? of mag je juist wel?
Doet me denken aan Wacky Racesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mja maar goed ik ga gewoon. Misschien wordt ik gestopt op het vliegveld. Das met iemand anders gebeurd, die hebben ze een uur lang verhoord en toen mocht die gaan.quote:
Okee ChatGPTquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er is geen bekende officiële standalone game genaamd "mancave tycoon", maar vergelijkbare bouw- en managementspellen en door gebruikers gemaakte kaarten binnen platforms zoals Roblox bestaan wel voor het inrichten van ruimtes
Stop the Pigeonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan Wacky Races
En dan een tradwive kopen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet gewoon iets van Mancave Tycoon of zo, waar je zo'n ideaal verblijf voor jezelf kunt bouwen? Ik wil geen gebouw voor eoa random jungledier bouwen.
Ja en een paar hoogblonde Oekraiense sekspoppenquote:
verstandigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vreet die koffiedrop maar even weg, dan ben ik er maar weer vanaf.
klinkt alsof je ze niet lekker vindt..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vreet die koffiedrop maar even weg, dan ben ik er maar weer vanaf.
Nou ik ga het niet nogeens kopen nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt alsof je ze niet lekker vindt..
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga het niet nogeens kopen nee.
eindelijk doen ze wat nuttigsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh, schijnbaar was de boycot van de UEFA geen dreiging, maar iets wat nu al is ingegaan.
Nou ja maakt het wat uit? Aan welke FIFA-toernooien doen ze nu allemaal niet meer mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh, schijnbaar was de boycot van de UEFA geen dreiging, maar iets wat nu al is ingegaan.
Eerstvolgende ding is in 2029.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja maakt het wat uit? Aan welke FIFA-toernooien doen ze nu allemaal niet meer mee?
quote:Medewerkers in het openbaar vervoer leggen op woensdag 9 september de hele dag het werk neer. Dat heeft vakbond FNV aangekondigd. Met de actie protesteert FNV tegen de plannen van het kabinet om te bezuinigen op de sociale zekerheid. Zowel treinen als bussen, trams en metro's rijden in het hele land de hele dag niet, volgens de vakbond.
wel ver van te voren aangekondigdquote:
valt het EK niet onder de FIFA?quote:
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.quote:
Bassie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop elke dag weer wakker te worden met het bericht dat ie eindelijk dood is. Wat een wereldwijd feest gaat dat worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.
klinkt als een zombiehorde die binnenkomt.quote:In de afgelopen 24 uur zijn 49.000 migranten de Spaanse exclave Ceuta binnengekomen
yeah, sure...quote:Spanje en Marokko zouden al hebben afgesproken dat Marokko de migranten die door de grensposten zijn gebroken terugneemt.
komt engnek hegseth dan aan de macht?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag weer wakker te worden met het bericht dat ie eindelijk dood is. Wat een wereldwijd feest gaat dat worden.
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een zombiehorde die binnenkomt.
[..]
yeah, sure...
volgens mij is dat niet zo zelfsprekend toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .
Maar zijn het allemaal inwoners van Marokko of ook nog migranten vanuit andere Afrikaanse landen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .
Opzet naar puntmutsenuurtjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Een pot nat. Allemaalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar zijn het allemaal inwoners van Marokko of ook nog migranten vanuit andere Afrikaanse landen?
Ja naja heb het liever wel warm. Zo uit de koeling bij hun lijkt me niet zo lekker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET WACHTE
FRETE
Wachte is voor plebs
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Een pot nat. Allemaal
Van Marokko naar Istanboel is wrsl nog verder dan naar Rotterdamquote:
Groot gelijk hebben ze. Infantino's plan zet de deur wagenwijd open voor matchfixing en andere shenenigans.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je lijkt gelijk te gaan krijgen @:Nattekathttps://nos.nl/artikel/26(...)eid-onwaarschijnlijk
wat heb je misdaan dat je nu al zoveel stapjes gehad hebt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:26 schreef gianni61 het volgende:
12284 stapjes al. ik denk dat ik voor de 2e keer ga douchen vandaag
eerst de laatste helling en de finishstraat van de etappe van morgen verkend, toen de binnenstad en de cathedraal bezocht, toen proberen te ontdekken waar de teambussen morgen staan, toen supermarkt. nu even "thuis" lunchenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je misdaan dat je nu al zoveel stapjes gehad hebt?
Alsof we daar al niet voorbodes van zagen tijdens het WKquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk hebben ze. Infantino's plan zet de deur wagenwijd open voor matchfixing en andere shenenigans.
Ja, precies. Maar met aandeelhouders die invloed hebben op de koers van de raad van bestuur zul je zien dat criminele organisaties met hun vingers diep in het illegale gokcircuit zich massaal 'legaal' gaan inkopen. Infantino weet dat natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof we daar al niet voorbodes van zagen tijdens het WK
das wel een heleboel misdaden op 1 ochtend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst de laatste helling en de finishstraat van de etappe van morgen verkend, toen de binnenstad en de cathedraal bezocht, toen proberen te ontdekken waar de teambussen morgen staan, toen supermarkt. nu even "thuis" lunchen
je bent niet in de EU?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
fun fact: mijn ziggo app werkt hier niet omdat dit niet in de EU is.
well fuck you then
waar ben je dan??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
well fuck you then
en waar is "hier"?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
well fuck you then
Afrika is echt een kutcontinentquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je lijkt gelijk te gaan krijgen @:Nattekathttps://nos.nl/artikel/26(...)eid-onwaarschijnlijk
raarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze hebben hier ook geen euro. gekke mensen
[..]
zwitserland
mijn plantjes zijn tevreden, het mag nu wel stoppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
genoeg regen in Groningen zo te zien. Hier weer niks.
Ze hebben daar wel de FIFA.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze hebben hier ook geen euro. gekke mensen
Dan zou je denken, ze hebben eurootjes zat!quote:
Raam nat maken met een spons, folie er tegenaan, en met een rubber trekker trek je het zo strak. Flausje von einem Pfennigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:46 schreef Ama het volgende:
Zo even met een vriendin weer plakfolie op het brede raam plakken. Geen zin om weer alleen een rol folie te verneuken omdat het raam te groot is.De andere ramen doe ik vanmiddag wel alleen maar zijn ook een stuk kleiner.
Maar aan bovenburen te zien hebben meer mensen daar moeite mee want veel hebben dat raam niet gedaan en de 2 kleinere ernaast wel.
Ja weet wel hoe het moet maar dit raam is handiger om even met zijn 2-n te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raam nat maken met een spons, folie er tegenaan, en met een rubber trekker trek je het zo strak. Flausje von einem Pfennig
En nazi goud. Kutzwitsersquote:
ze hebben hierheel veel bonden samen gestopt.quote:
Nou dat is niet omdat het wat anders is dan een bobo-geldhark-paradijs.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben hierheel veel bonden samen gestopt.
Het IOC ligt hier. en bonden van schaatsen, turnen, paardensport heb ik ook al gezien
ik wil ook geld harken. eens kijken of ik hier kan solliciterenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet omdat het wat anders is dan een bobo-geldhark-paradijs.
Ik ga daar ook maar eens de wereld-muntjesraap-federatie vestigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook geld harken. eens kijken of ik hier kan solliciteren
Ja dan stort ie vanzelf een keer in idd hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)bod-over-merwedebrug
BananenrepubliekGenoa praktijken
Dan zorg je toch gewoon dat alle vrachtwaggels daar opgevangen worden door de politie. Lijkt me zichzelf wel uit te betalen als ze meteen cash af moeten rekenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zettenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Wat een smerig weer vandaag, plak aan alle kanten
Ja en de stappenteller is er weer eens een paar duizend vergetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zetten
Ik was aardig begonnen maar sta nu nog niet verder dan 6048quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zetten
ben ik toch blij met die stortbuien hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Wat een smerig weer vandaag, plak aan alle kanten
Hier is in de hele maand in totaal nog geen 3 mm regen gevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch blij met die stortbuien hier
ik heb geen idee hoeveel mm het was, maar er stond een minizwembadje tijdens de bui.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is in de hele maand in totaal nog geen 3 mm regen gevallen
Hier is vorige week een keertje 's nachts 5 minuten regen geweest en zondag een paar uurtjes miezer en dat was het geloof ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoeveel mm het was, maar er stond een minizwembadje tijdens de bui.
die is inmiddels weg
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja omdat het alleen in die stukje Zuid-Noorwegen daar in het grote niets regent, niet in de bewoonde wereld van dit landquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds gewoon de was buiten hangen
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturen
Lijkt je dit niet een beetje kortzichtig?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturen
Trucks in beslag nemen en de inhoud op marktplaats zettenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trucks in beslag nemen en de inhoud op marktplaats zetten
Gerda uit Zaltbommel kan de vinketering krijgen, betalen zal zequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.
*gruwel*quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.
Gewoon de vrachtwagen in de sloot dumpenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.
Alleen gaan als de Isle of Man TT isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand welens naar Isle of Man geweest? Ik krijg er ineens veel over te zien op FB. EN op zich wil ik wel. Maar is het niet vreselijk duur allemaal daar?
Nou ja dat lijkt me juist een moment om niet te gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen gaan als de Isle of Man TT is
Wil er zelf ook nog een keer heen, geen idee hoe prijzig het is daar.
Ik ben druk aan het werk ballie. Ik ben je niet aan het negerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef bitterbal het volgende:
oh wat haat ik het toch als mensen je express negeren
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand welens naar Isle of Man geweest? Ik krijg er ineens veel over te zien op FB. EN op zich wil ik wel. Maar is het niet vreselijk duur allemaal daar?
ja zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werk ballie. Ik ben je niet aan het negeren
Toen die vieze Britjes nog in de EU zaten was Isle of Man altijd zo'n belastingparadijs (net als Jersey en Guernsey)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijnerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomen
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me juist een moment om niet te gaan
Nijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomen
Ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden
Zou alleen nooit mee willen doen. Dodelijkste motorrace ooit dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijner![]()
Okee ik ga daar eens naar kijken voor volgend jaar zomer een weekje
Oh heyquote:
Lekker zandhappen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou mee willen doen aan Dakar, lol
sorry ballie, ik zal het niet meer doenquote:
Stevige zeebenen nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou wel mee willen doen aan de Volvo Ocean Race
quote:
Ja, tis geen plezierjacht zeiltochtje op het IJsselmeerquote:
Immer Aus. Vandaag Great Barrier Reef gesnorkeldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:18 schreef dud0r het volgende:
Hey een steenkonijn.
Zit je nog in AUS of ben je al weer ergens anders heen gegaan
Nee, dat kan iedereenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis geen plezierjacht zeiltochtje op het IJsselmeer
vallen bijna elk jaar wel een paar doden bij zo te zien ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou alleen nooit mee willen doen. Dodelijkste motorrace ooit dacht ik.
En heftige crashes gaan ermee gepaardquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vallen bijna elk jaar wel een paar doden bij zo te zien ja.
Haha ja ik ook welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou mee willen doen aan Dakar, lol
Een babyshower?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had laatst een shower thought tijdens het hiken. Hiken is gewoon offroad wandelen. Bruhhhhh
Ik heb het echt helemaal gevonden met dat off-roaden, beste hobby ooitquote:
ja en IRC is multiplayer notepadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had laatst een shower thought tijdens het hiken. Hiken is gewoon offroad wandelen. Bruhhhhh
vette shit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Immer Aus. Vandaag Great Barrier Reef gesnorkeld
Whehehehe, die ken ik.quote:
Lekker stuiterenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het echt helemaal gevonden met dat off-roaden, beste hobby ooit
Ik heb er beelden van gezien en ik zou bij de race nog niet eens durven om als toeschouwer langs de route te staanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heftige crashes gaan ermee gepaard
Dat zou ik dan nog wel durven. Maar er zijn idd ongelukken waarvan je denkt: wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er beelden van gezien en ik zou bij de race nog niet eens durven op als toeschouwer langs de route te staan
quote:
Dat circuit is dan ook echt batshit insanityquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog wel durven. Maar er zijn idd ongelukken waarvan je denkt: wtf
Stratencircuit eigenlijk. Dus niet meteen geschikt om te racen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat circuit is dan ook echt batshit insanity
Waarom klinkt dit bijna als een beschrijving van mijn levenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit bijna als een beschrijving van mijn leven
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
vette shit.
Geen verboden calamari aangeraakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Beetje bedrijventerreintje Wolluk op een zaterdagavond dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stratencircuit eigenlijk. Dus niet meteen geschikt om te racen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje bedrijventerreintje Wolluk op een zaterdagavond dus
Lekker bezig weerquote:Slecht nieuws voor abonnees van Disney+. De streamingdienst heeft in Nederland en de rest van Europa geruisloos de hoogste beeldkwaliteit geschrapt voor zijn duurste abonnement. Wie maandelijks 15,99 euro betaalt voor het Premium-pakket, krijgt plotseling geen 4K- en HDR-beelden meer te zien, maar betaalt wel nog de hoofdprijs.
https://tweakers.net/nieu(...)door-patentzaak.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn een aantal tandartsen en experts aan het ruziën over wat er wel en niet het gevolg is van het ongeluk qua schade aan mijn gebit, alle andere zaken worden zonder gedoetjes afgevinkt maar dat gebit zijn ze al jaren over aan het steggelenHoelang heb je in het ziekenhuis gelegen. Is toch niet het geval dat je 6 maanden lang je tanden niet gepoetst hebt ga ik vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 2 maanden, maar gaat hard als je nauwelijks je tanden kunt poetsen en allerlei medicatie krijgt die ook een flinke aanslag op je gebit zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen. Is toch niet het geval dat je 6 maanden lang je tanden niet gepoetst hebt ga ik vanuit
ivm patent rechtzaak.. ben benieuwd of dat een patenttrol isquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ivm patent rechtzaak.. ben benieuwd of dat een patenttrol is
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagenquote:InterDigital klaagde om dezelfde reden ook Amazon aan, maar de bedrijven sloten vorige maand een licentieovereenkomst. Daardoor mag streamingdienst Prime Video de video-encodingtechnologie van InterDigital blijven gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn een aantal tandartsen en experts aan het ruziën over wat er wel en niet het gevolg is van het ongeluk qua schade aan mijn gebit, alle andere zaken worden zonder gedoetjes afgevinkt maar dat gebit zijn ze al jaren over aan het steggelenIk poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.
Ja nu gaat straks de 4K UHD terugkomen en moet helaas helaas de prijs 50 % hogerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Nee want als er iets is wat je niet wilt dan zijn het wel ontevreden aandeelhoudersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.
Ik snap het volledig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.quote:
Het is vooral 1 grote waas, kan me er (gelukkig) weinig meer van herinneren, alleen wat van de 'leuke' momentenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap het volledig.
In een ziekenhuis word je geleefd.
dan doe je je katten wegquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.
terugmailen dat je het vervelend vindt dat hij geblokkeerd is maar dat hij de verkeerde heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef Nizno het volgende:
Wat goed dat Peter mij mailt.
[ afbeelding ]
ja vrijdag 3u dan gaan we mensen weer naar huis dus is dan draait de windquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is de wind gedraaid, het is in een half uur tijd opeens 3 graden kouder geworden
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts
ja, daahaagg dan kan niet gamenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nee meneer agent, gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Beste excuus.quote:
Flikker een eind op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe er zout opquote:
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingerenquote:
*aan wachtrij toevoegt*quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingeren
* dud0r ontwijktquote:
Het is toch geen naaktslak?quote:
Even een Grand Prestige meesmokkelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de Hertog Jan voor een rondleiding.
Las Ketchupquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
IT'S WEEEEEEEEEEEEKEND![]()
Dit is echt zo'n extra fantastische playlist als het de laatste werkdag voor vakantie is. Kom ik echt lekker in de stemming van
Wil je mij nog dieper de put in krijgen, moet je die nummers opzettenquote:
glibberig typjequote:
Hartstikke vrolijke zonnige zomerliedjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil je mij nog dieper de put in krijgen, moet je die nummers opzetten
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartstikke vrolijke zonnige zomerliedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...Ja dat is die ene gast dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere mensen worden vrolijk van vrolijke muziek, en somber van sombere muziek
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...MGMT - Kids is hier nu op de radio, dat nummer word ik altijd blij van, ondank het negatieve onderwerp (kids)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als je die bestelling uitspreekt is dan de hele serveerster onder gespuugd?quote:
Nee dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingeren
Dat heb ik bij Fade to Black van Metallica. Die tekst is zo duister zo te laat voor 113. Maar ik krijg daar echt positieve energie door...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MGMT - Kids is hier nu op de radio, dat nummer word ik altijd blij van, ondank het negatieve onderwerp (kids)
Donderdagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat wanneer ga je richting IJsland?
Bevroren kat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat wanneer ga je richting IJsland?
Ja en dat nummer Happy van Pharrell is zo'n beetje het meest deprimerende nummer dat er isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Fade to Black van Metallica. Die tekst is zo duister zo te laat voor 113. Maar ik krijg daar echt positieve energie door...
Ze kunnen hem daar vast wel ergens in een geiser of vulkaan kwijt om te ontdooienquote:
Nee, Reykjavikquote:
Wat heb jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Alles ziet er anders uit als de zon schijnt
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die bestelling uitspreekt is dan de hele serveerster onder gespuugd?
Verklaart een hoopquote:
welk programma?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagmiddag en ik wil nog 1 ding versturen voor ik klaar ben en nu mag ik geen pdf-bestand meer maken van een excelbestand
Zolang het volgende week maar zonnig is daarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Voor de vierde dag op rij is het zonnig op de zonsverduisteringplek. Het is echt ongekend.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagmiddag en ik wil nog 1 ding versturen voor ik klaar ben en nu mag ik geen pdf-bestand meer maken van een excelbestand
das heul vreemd.quote:
Had ik al gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
das heul vreemd.
Misschien even opnieuw opstarten van je hele aparaat?
Huidige weerkaart laat een lagedrukgebied overtrekken op de dinsdag en woensdag. In de loop van woensdag wel opklaringen in het westen, maar net te laat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het volgende week maar zonnig is daar
niet bezorgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou UPS je hebt nog 3 minuten, dan is niet alleen het beloofde window van gisteren maar ook dat van vandaag weer te moeilijk voor je gebleken. Wat kun je wel?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar het is gelukt. Ik had het pdf-bestand opgeslagen in een andere map, dat ging wel gewoon. Wil ik hem naar de goede map slepen, krijg ik de melding 'daar staat al een bestand met die naam, wil je dat overschrijven?' Dus ik kijken, staat dat bestand er inderdaad ineens wel.
Mind is blown.
haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Haha fout gemaakt in de excel en nu moet het nog een keer
It's not at bug, it's a feature.quote:
elastische tassenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga met een hele tas meer bagage naar huis met alle gratis shit die ze hier in het fandorp weggeven
Gratisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga met een hele tas meer bagage naar huis met alle gratis shit die ze hier in het fandorp weggeven
Ja, ook gekregen. Maar vooral hoedjes. En een vlag, een bidon, een zonnebril en een waaier.quote:
Oh ik vind eigenlijk alles wel leuk wat een verhaal heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ook gekregen. Maar vooral hoedjes. En een vlag, een bidon, een zonnebril en een waaier.
Ze hadden ook tour de france koelkastmagneten maar denk niet dat @:ama die wil.
Die waren dan ook niet gratis.
Tour de france merch is zoals altijd achterlijk duur
Zal kijken of ik nog ergens een Zwitserse koebel ofzo zie. Maar morgen is een nationale feestdag dus ik weet niet of er nog winkels open zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind eigenlijk alles wel leuk wat een verhaal heeft.
Haha is goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal kijken of ik nog ergens een Zwitserse koebel ofzo zie. Maar morgen is een nationale feestdag dus ik weet niet of er nog winkels open zijn
Volgens mij had @kwiwi ooit verteld dat ze hier vrij rigoureus zijn met hun feestdagen, dus ik verwacht niet veel winkels open te zien.quote:
Duitsers zijn dat ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij had @:kwiwi ooit verteld dat ze hier vrij rigoureus zijn met hun feestdagen, dus ik verwacht niet veel winkels open te zien.
Morgen lekker de hele dag koers kijken
Nou, tot morgen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEKEND
En nog belangrijker:
VAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSIE![]()
![]()
In tegenstelling tot frankrijk wisselen de meeste hier moeiteloos over op engels. Dat is wel fijn. Al probeer ik de simpele dingen ook een beetje in het frans te oefenen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
heb je je testament bijgewerkt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
Hadden wij paar maanden terug ook. Mevr Koen ruikt en proeft nog steeds matig dus overduidelijk Covidquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Noooquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Trotsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Stad overleefd. Geen plaatjes gekocht. Ik kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |