Volgens mij had @kwiwi ooit verteld dat ze hier vrij rigoureus zijn met hun feestdagen, dus ik verwacht niet veel winkels open te zien.quote:
Duitsers zijn dat ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij had @:kwiwi ooit verteld dat ze hier vrij rigoureus zijn met hun feestdagen, dus ik verwacht niet veel winkels open te zien.
Morgen lekker de hele dag koers kijken
Nou, tot morgen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEKEND
En nog belangrijker:
VAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSIE![]()
![]()
In tegenstelling tot frankrijk wisselen de meeste hier moeiteloos over op engels. Dat is wel fijn. Al probeer ik de simpele dingen ook een beetje in het frans te oefenen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
heb je je testament bijgewerkt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
Hadden wij paar maanden terug ook. Mevr Koen ruikt en proeft nog steeds matig dus overduidelijk Covidquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Noooquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Trotsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Stad overleefd. Geen plaatjes gekocht. Ik kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |