das heul vreemd.quote:
Had ik al gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
das heul vreemd.
Misschien even opnieuw opstarten van je hele aparaat?
Huidige weerkaart laat een lagedrukgebied overtrekken op de dinsdag en woensdag. In de loop van woensdag wel opklaringen in het westen, maar net te laat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het volgende week maar zonnig is daar
niet bezorgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou UPS je hebt nog 3 minuten, dan is niet alleen het beloofde window van gisteren maar ook dat van vandaag weer te moeilijk voor je gebleken. Wat kun je wel?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar het is gelukt. Ik had het pdf-bestand opgeslagen in een andere map, dat ging wel gewoon. Wil ik hem naar de goede map slepen, krijg ik de melding 'daar staat al een bestand met die naam, wil je dat overschrijven?' Dus ik kijken, staat dat bestand er inderdaad ineens wel.
Mind is blown.
haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Haha fout gemaakt in de excel en nu moet het nog een keer
It's not at bug, it's a feature.quote:
elastische tassenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga met een hele tas meer bagage naar huis met alle gratis shit die ze hier in het fandorp weggeven
Gratisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga met een hele tas meer bagage naar huis met alle gratis shit die ze hier in het fandorp weggeven
Ja, ook gekregen. Maar vooral hoedjes. En een vlag, een bidon, een zonnebril en een waaier.quote:
Oh ik vind eigenlijk alles wel leuk wat een verhaal heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ook gekregen. Maar vooral hoedjes. En een vlag, een bidon, een zonnebril en een waaier.
Ze hadden ook tour de france koelkastmagneten maar denk niet dat @:ama die wil.
Die waren dan ook niet gratis.
Tour de france merch is zoals altijd achterlijk duur
Zal kijken of ik nog ergens een Zwitserse koebel ofzo zie. Maar morgen is een nationale feestdag dus ik weet niet of er nog winkels open zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind eigenlijk alles wel leuk wat een verhaal heeft.
Haha is goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal kijken of ik nog ergens een Zwitserse koebel ofzo zie. Maar morgen is een nationale feestdag dus ik weet niet of er nog winkels open zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |