Flikker een eind op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts
Doe er zout opquote:
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingerenquote:
*aan wachtrij toevoegt*quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingeren
* dud0r ontwijktquote:
Het is toch geen naaktslak?quote:
Even een Grand Prestige meesmokkelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de Hertog Jan voor een rondleiding.
Las Ketchupquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
IT'S WEEEEEEEEEEEEKEND![]()
Dit is echt zo'n extra fantastische playlist als het de laatste werkdag voor vakantie is. Kom ik echt lekker in de stemming van
Wil je mij nog dieper de put in krijgen, moet je die nummers opzettenquote:
glibberig typjequote:
Hartstikke vrolijke zonnige zomerliedjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil je mij nog dieper de put in krijgen, moet je die nummers opzetten
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartstikke vrolijke zonnige zomerliedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...Ja dat is die ene gast dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere mensen worden vrolijk van vrolijke muziek, en somber van sombere muziek
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een muzikaal genie zei ooit. De meest vrolijke muziek maakt me somber, en de meest sombere muziek maakt me vrolijker...MGMT - Kids is hier nu op de radio, dat nummer word ik altijd blij van, ondank het negatieve onderwerp (kids)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als je die bestelling uitspreekt is dan de hele serveerster onder gespuugd?quote:
Nee dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingeren
Dat heb ik bij Fade to Black van Metallica. Die tekst is zo duister zo te laat voor 113. Maar ik krijg daar echt positieve energie door...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MGMT - Kids is hier nu op de radio, dat nummer word ik altijd blij van, ondank het negatieve onderwerp (kids)
Donderdagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat wanneer ga je richting IJsland?
Bevroren kat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat wanneer ga je richting IJsland?
Ja en dat nummer Happy van Pharrell is zo'n beetje het meest deprimerende nummer dat er isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Fade to Black van Metallica. Die tekst is zo duister zo te laat voor 113. Maar ik krijg daar echt positieve energie door...
Ze kunnen hem daar vast wel ergens in een geiser of vulkaan kwijt om te ontdooienquote:
Nee, Reykjavikquote:
Wat heb jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Alles ziet er anders uit als de zon schijnt
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die bestelling uitspreekt is dan de hele serveerster onder gespuugd?
Verklaart een hoopquote:
welk programma?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagmiddag en ik wil nog 1 ding versturen voor ik klaar ben en nu mag ik geen pdf-bestand meer maken van een excelbestand
Zolang het volgende week maar zonnig is daarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Voor de vierde dag op rij is het zonnig op de zonsverduisteringplek. Het is echt ongekend.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagmiddag en ik wil nog 1 ding versturen voor ik klaar ben en nu mag ik geen pdf-bestand meer maken van een excelbestand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |