SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
For great justice!
Waarschijnlijk nietquote:
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Waneer is je visa run? Gaan we dan voor je duimen.
Zo gaat het nu in Spanje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.![]()
nee ik heb de DTV en die is 180 dagen geldig en dan moet je even land uit , als je dan het land weer binnenkomt krijg je weer 180 dagen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:48 schreef mschol het volgende:
Visa run? gaat ballie rennen naar een visa? sorry heb het niet helemaal gevolgd
Ik gebruik altijd de standaard huisjes voor ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hetzelfde met mensen die de meest uitgebreide verblijven in Planet Zoo maken. De tering
Of een gaar Citroënnetjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Visa run. Dat klinkt als een of andere wedstrijd waarbij alleen de winnaar een visum krijgt.![]()
aha, dat is onhandigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb de DTV en die is 180 dagen geldig en dan moet je even land uit , als je dan het land weer binnenkomt krijg je weer 180 dagen.
Nee, er is geen bekende officiële standalone game genaamd "mancave tycoon", maar vergelijkbare bouw- en managementspellen en door gebruikers gemaakte kaarten binnen platforms zoals Roblox bestaan wel voor het inrichten van ruimtesquote:
is DTS met een extra twist?quote:
nu mag ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dat is onhandig
en dat is natuurlijk gedoetjes omdat je eigenlijk land niet uit mag toch? of mag je juist wel?
Doet me denken aan Wacky Racesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mja maar goed ik ga gewoon. Misschien wordt ik gestopt op het vliegveld. Das met iemand anders gebeurd, die hebben ze een uur lang verhoord en toen mocht die gaan.quote:
Okee ChatGPTquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er is geen bekende officiële standalone game genaamd "mancave tycoon", maar vergelijkbare bouw- en managementspellen en door gebruikers gemaakte kaarten binnen platforms zoals Roblox bestaan wel voor het inrichten van ruimtes
Stop the Pigeonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan Wacky Races
En dan een tradwive kopen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet gewoon iets van Mancave Tycoon of zo, waar je zo'n ideaal verblijf voor jezelf kunt bouwen? Ik wil geen gebouw voor eoa random jungledier bouwen.
Ja en een paar hoogblonde Oekraiense sekspoppenquote:
verstandigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vreet die koffiedrop maar even weg, dan ben ik er maar weer vanaf.
klinkt alsof je ze niet lekker vindt..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vreet die koffiedrop maar even weg, dan ben ik er maar weer vanaf.
Nou ik ga het niet nogeens kopen nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt alsof je ze niet lekker vindt..
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga het niet nogeens kopen nee.
eindelijk doen ze wat nuttigsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh, schijnbaar was de boycot van de UEFA geen dreiging, maar iets wat nu al is ingegaan.
Nou ja maakt het wat uit? Aan welke FIFA-toernooien doen ze nu allemaal niet meer mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh, schijnbaar was de boycot van de UEFA geen dreiging, maar iets wat nu al is ingegaan.
Eerstvolgende ding is in 2029.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja maakt het wat uit? Aan welke FIFA-toernooien doen ze nu allemaal niet meer mee?
quote:Medewerkers in het openbaar vervoer leggen op woensdag 9 september de hele dag het werk neer. Dat heeft vakbond FNV aangekondigd. Met de actie protesteert FNV tegen de plannen van het kabinet om te bezuinigen op de sociale zekerheid. Zowel treinen als bussen, trams en metro's rijden in het hele land de hele dag niet, volgens de vakbond.
wel ver van te voren aangekondigdquote:
valt het EK niet onder de FIFA?quote:
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.quote:
Bassie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop elke dag weer wakker te worden met het bericht dat ie eindelijk dood is. Wat een wereldwijd feest gaat dat worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die oranje drol wel dood als het goed is. Of op z'n minst afgezet en opgeborgen.
klinkt als een zombiehorde die binnenkomt.quote:In de afgelopen 24 uur zijn 49.000 migranten de Spaanse exclave Ceuta binnengekomen
yeah, sure...quote:Spanje en Marokko zouden al hebben afgesproken dat Marokko de migranten die door de grensposten zijn gebroken terugneemt.
komt engnek hegseth dan aan de macht?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag weer wakker te worden met het bericht dat ie eindelijk dood is. Wat een wereldwijd feest gaat dat worden.
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een zombiehorde die binnenkomt.
[..]
yeah, sure...
volgens mij is dat niet zo zelfsprekend toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .
Maar zijn het allemaal inwoners van Marokko of ook nog migranten vanuit andere Afrikaanse landen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch dat Marokko zijn eigen onderdanen terug neemt .
Opzet naar puntmutsenuurtjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |