Theme pretpark was 1 grote frustratie spel.quote:
ik heb altijd wel ergens een pc met CD/DVD speler of een usb variant liggenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zien of ik nog een redcat game heb ergens in een bak met cd-roms, die ik neit meer kan afspelen.
Dat heb ik ook gedaan alleen was dat zo buggy als maar zijn konquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik mijn Duke 3D levels niet meer heb.Ze moeten ERGENS nog op één van mn oude harde schijven staan. Zoooooo veel tijd in de Build editor doorgebracht.
Eens ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Theme pretpark was 1 grote frustratie spel.
Oh ja, tijd om weer eens OpenTTD te spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens ja.
Rollercoaster Tycoon
Dat doen ze vast, expresquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ze er om 18:00 eens zijn fles![]()
ups is soms echt raar
ze krijgen het ook voor elkaar om een halve buslading express pakketjes (bezorging voor 12:00) na 12:00 af te leveren
Moorhuhnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was er ook eentje van een whiskymerk geloof ik, moest je op ganzen jagen of zo. Weet niet meer hoe dat heet
https://www.gog.com/en/game/theme_park die?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Theme pretpark was 1 grote frustratie spel.
Laatst een oude pc teruggezet naar windows 7 en een Harry Potter spel geīnstalleerd, maar die wou niet meer opstarten na installatie..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb altijd wel ergens een pc met CD/DVD speler of een usb variant liggen
Die is iets te voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, tijd om weer eens OpenTTD te spelen.
Die eerste link.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.gog.com/en/game/theme_park die?
die heb ik nooit gespeeld, ik ben daar ingerold met
https://en.wikipedia.org/wiki/Theme_Park_World?useskin=vector
zie dat ik em op gog gekocht heb, dus kan em een keertje installeren en opstartenquote:
Dat is idd erg tof, maar het in je vingers krijgen is wel een opgavequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk om een compleet netwerk op te zetten.
Planet Coasterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens ja.
Rollercoaster Tycoon
En dan over een maandje weer een bericht dat je toch naar Berlijn moet komenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef bitterbal het volgende:
documenten naar duitsland gestuurd, duurt maar een maandje
er was ook een snelle versie, die was over de 100 euro
omdat ze hem kwijt zijn geraaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan over een maandje weer een bericht dat je toch naar Berlijn moet komen
Ja het moet natuurlijk niet te soepeltjes gaanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is idd erg tof, maar het in je vingers krijgen is wel een opgave
nee stel je voor dat er nu iets soepeltjes gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet natuurlijk niet te soepeltjes gaan
Oh yes, Instagibquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Unreal Tournament ook nog wel eens gedaan.
ja en nogeens 265 voor de garantie dat het ook echt aankomt en nogeens 395 voor de garantie dat het ook echt onbeschadigd aankomt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef bitterbal het volgende:
documenten naar duitsland gestuurd, duurt maar een maandje
er was ook een snelle versie, die was over de 100 euro
Dan hebben wij hier ook geen leedvermaakquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stel je voor dat er nu iets soepeltjes gaat
Die was wel leuk jaquote:
Ik ook niet. Daarom hou ik het bij simpele citybuilders en Jurassic World Evolution.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog steeds niet.
Ok heb meestal hele simpele gebouwtjes rechthoekige blokken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom hou ik het bij simpele citybuilders en Jurassic World Evolution.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben wij hier ook geen leedvermaak![]()
Nu lijkt het nog een beetje op Ik vertrek.quote:
Het valt wel mee, begin gewoon klein. Je leert het vanzelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is idd erg tof, maar het in je vingers krijgen is wel een opgave
Ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok heb meestal hele simpele gebouwtjes rechthoekige blokken.
Misschien weer eens proberenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt wel mee, begin gewoon klein. Je leert het vanzelf.
Die geduld heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het helpt ook niet om anderen te zien die de.moooste gebouwen kunnen maken.
Maar ik zag ook eens een filmpje van iemand die had 1 attractie gemaakt en helemaal gethematiseerd en daar was hij 2 maanden mee bezig.
Dat geduld heb ik niet.
Hetzelfde met mensen die de meest uitgebreide verblijven in Planet Zoo maken. De teringquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik zag ook eens een filmpje van iemand die had 1 attractie gemaakt en helemaal gethematiseerd en daar was hij 2 maanden mee bezig.
Dat geduld heb ik niet.
Het is wel enorm verslavend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien weer eens proberen
Of dat je in RCT helemaal je best doet om een mooie baan te bouwen en dat er dan niemand ingaat want 'dit is te intens voor mij'quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat geduld heb ik niet.
Ja daarom ben ik er bang voorquote:
nou kan je vertellen dat ik echt diep in de stress zitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu lijkt het nog een beetje op Ik vertrek.
Ooh, dear, daar heb ik ook heel wat uurtjes in zitten. Dat was inderdaad zo verslavend, de tijd vloog echt voorbij met multiplayer, voordat we het wisten was het 2:00 's nachtsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, tijd om weer eens OpenTTD te spelen.
Waneer is je visa run? Gaan we dan voor je duimen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan je vertellen dat ik echt diep in de stress zit
Oefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dear, daar heb ik ook heel wat uurtjes in zitten. Dat was inderdaad zo verslavend, de tijd vloog echt voorbij met multiplayer, voordat we het wisten was het 2:00 's nachtsgood old days.
Is er niet gewoon iets van Mancave Tycoon of zo, waar je zo'n ideaal verblijf voor jezelf kunt bouwen? Ik wil geen gebouw voor eoa random jungledier bouwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat geduld heb ik niet.
Pitch het!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet gewoon iets van Mancave Tycoon of zo, waar je zo'n ideaal verblijf voor jezelf kunt bouwen? Ik wil geen gebouw voor eoa random jungledier bouwen.
Daarom ga ik ook regelmatig naar een pretpark om inspiratie op te doen .quote:
En tegenwoordig heb je zelfs geen originele assets meer nodig, alles open source en gratis.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dear, daar heb ik ook heel wat uurtjes in zitten. Dat was inderdaad zo verslavend, de tijd vloog echt voorbij met multiplayer, voordat we het wisten was het 2:00 's nachtsgood old days.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |