"Kom je nog?"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fighting game gedaan online. Hield het 1 ronde vol
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wilquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Jij zei nog laatst dat je een Stig-loze F1 wouquote:
En de credit card gegevens van hun ouders niet te vergeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebben
blijkbaar heeft de zending geen beentjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zending die gisteren zou komen.
Zewnding die vanochtend om 6:32 in Apeldoorn was.
HOE is die om 9:58 nog steeds niet in Deventer? Dat had je lopend nog kunnen halen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Nizno het volgende:
Landelijke ov-staking: treinen, bussen en trams plat op 9 september
quote:Vakbond FNV kondigt een landelijke staking aan voor het openbaar vervoer op woensdag 9 september. Dat doet de vakbond vanwege de bezuinigingsplannen van het kabinet op de sociale zekerheid.
De staking gaat 24 uur duren. In het hele openbaar vervoer - bij de NS, streekvervoer en stadsvervoer - leggen medewerkers het werk neer.
https://nos.nl/artikel/26(...)r-aan-op-9-september
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wil
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kom je nog?"
"Daar ligt niks."
"Ik sta bij de uit- waarom ben je naar het begin gegaan?"
"Nee, daar ligt niks."
*Stoom uit oren*
"Ik moet er helaas vandoor."
Beter hadden ze die staking op een dinsdag of een donderdag kunnen doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Nizno het volgende:
Landelijke ov-staking: treinen, bussen en trams plat op 9 september
Lang geleden op een helpdesk speelden we weleens Delta Force (shooter) als het heel rustig wasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een oud werk stopten we soms wel eens een uurtje eerder op de vrijdag en gingen dan RA2 via de LAN spelen
Gelukkig niet op die vrijdagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter hadden ze die staking op een dinsdag of een donderdag kunnen doen.
Sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zei nog laatst dat je een Stig-loze F1 wou
Unreal Tournament ook nog wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Lang geleden op een helpdesk speelden we weleens Delta Force (shooter) als het heel rustig was
Gelukkigquote:
Wat is er vrijdag?quote:
Jezus wat heerlijk, het is aangekomen op een lokale lokatie.quote:Uw pakket is aangekomen op een lokale UPS-locatie en wordt nog steeds verwerkt voor bezorging.
Die vrijdag na die staking ga ik op vakantiequote:
Fijne vakantie alvast.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrijdag na die staking ga ik op vakantie
Lekker op de bank op je spelcomputerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit.
Ben opgegroeid zonder internet dus single player was de enige optie.
Duurt nog wel evenquote:
Ja dat hadden wij niet, was te duur. Lekker op de Commodore 64 met tapes. En een uur wachten voor de boel geladen was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker op de bank op je spelcomputer
misschien dat ze er om 18:00 eens zijn flesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat heerlijk, het is aangekomen op een lokale lokatie.
Dat is alles altijd al. Hou je bek en kom dat ding brengen. Er is genoeg voor betaald.
Oh dat ja. Ridder rekenen en rekentankquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij niet, was te duur. Lekker op de Commodore 64 met tapes. En een uur wachten voor de boel geladen was.
Ik mocht niet het internet op anders ging de telefoonrekening aardig omhoog en kon niet naar thuis worden gebeld. Toen we thuis ADSL kregen en heb ik wel lekker zitten internetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit.
duke nukem als eerste multiplayer, tegen broer op coax netwerkjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit.
Toen ik op kamers ging had ik voor het eerst vast (kabel) internet. Toen begon mn FOK! verslaving ook. In 2000.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mocht niet het internet op anders ging de telefoonrekening aardig omhoog en kon niet naar thuis worden gebeld. Toen we thuis ADSL kregen en heb ik wel lekker zitten internetten.
Er staat wel altijd "Extremely urgent" op die enveloppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ze er om 18:00 eens zijn fles![]()
ups is soms echt raar
ze krijgen het ook voor elkaar om een halve buslading express pakketjes (bezorging voor 12:00) na 12:00 af te leveren
Jij gaat nu FOK! afsluiten godverdommequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef Q. het volgende:
Mn werk-motivatie is vandaag echt onder nul.En nog steeds zwaar aan het hoesten en doodmoe van whatever virus ik twee weken geleden heb opgelopen.
Gewoon op een pc games met diskette erin stoppen en later games op cd-roms en dvd-roms spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij niet, was te duur. Lekker op de Commodore 64 met tapes. En een uur wachten voor de boel geladen was.
We hebben meteen kabel genomenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mocht niet het internet op anders ging de telefoonrekening aardig omhoog en kon niet naar thuis worden gebeld. Toen we thuis ADSL kregen en heb ik wel lekker zitten internetten.
Ik had een vriend die af en toe zn pc mee sleepte naar mijn huis en dan gingen we via een nul-modem-kabel tegen elkaar spelen op mijn kamertje. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
duke nukem als eerste multiplayer, tegen broer op coax netwerkje
Maandag weer nieuwe kans.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat nu FOK! afsluiten godverdomme
Werken zult u.
Ik heb teveel RedCat games gespeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ja. Ridder rekenen en rekentank
Dit jaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon op een pc games met diskette erin stoppen en later games op cd-roms en dvd-roms spelen.
dat zou kunnen geen idee.. wij krijgen altijd dozen en kijken naar de service die op het label is geprintquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat wel altijd "Extremely urgent" op die enveloppen.
Volgens mij hebben ze helemaal geen enveloppen zonder "Extremely urgent" erop.
Dat was in 1997, toen ik voor het eerst online ging, nog niet echt een optie ofzo. Waar mijn ouders woonden sowieso niet voor 2005 denk ik. Tot die tijd was het dial-up.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben meteen kabel genomen
Die ken ik, al ken ik er maar 1 waarin je muizen moest afknallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb teveel RedCat games gespeeld.
Ik speel Doom en C&C nog steeds.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja
Doom op 2 diskettes.
C&C op 2 CD's.
Ik ook. Maak zelfs mijn eigen levels voor Doomquote:
theme hospital, muizen afschietenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik, al ken ik er maar 1 waarin je muizen moest afknallen.
ja en dan zaal ik wel weer even blij zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef mschol het volgende:
maar ik snap je frustatie @:dr_flash
Duim voor je dattie vandaag gewoon snel komt
Ik vind het nog steeds jammer dat ik mijn Duke 3D levels niet meer heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Maak zelfs mijn eigen levels voor Doom
hoe maak je die dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Maak zelfs mijn eigen levels voor Doom
Zien of ik nog een redcat game heb ergens in een bak met cd-roms, die ik neit meer kan afspelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik, al ken ik er maar 1 waarin je muizen moest afknallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |