"Kom je nog?"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fighting game gedaan online. Hield het 1 ronde vol
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wilquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Jij zei nog laatst dat je een Stig-loze F1 wouquote:
En de credit card gegevens van hun ouders niet te vergeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebben
blijkbaar heeft de zending geen beentjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zending die gisteren zou komen.
Zewnding die vanochtend om 6:32 in Apeldoorn was.
HOE is die om 9:58 nog steeds niet in Deventer? Dat had je lopend nog kunnen halen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Nizno het volgende:
Landelijke ov-staking: treinen, bussen en trams plat op 9 september
quote:Vakbond FNV kondigt een landelijke staking aan voor het openbaar vervoer op woensdag 9 september. Dat doet de vakbond vanwege de bezuinigingsplannen van het kabinet op de sociale zekerheid.
De staking gaat 24 uur duren. In het hele openbaar vervoer - bij de NS, streekvervoer en stadsvervoer - leggen medewerkers het werk neer.
https://nos.nl/artikel/26(...)r-aan-op-9-september
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wil
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kom je nog?"
"Daar ligt niks."
"Ik sta bij de uit- waarom ben je naar het begin gegaan?"
"Nee, daar ligt niks."
*Stoom uit oren*
"Ik moet er helaas vandoor."
Beter hadden ze die staking op een dinsdag of een donderdag kunnen doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Nizno het volgende:
Landelijke ov-staking: treinen, bussen en trams plat op 9 september
Lang geleden op een helpdesk speelden we weleens Delta Force (shooter) als het heel rustig wasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een oud werk stopten we soms wel eens een uurtje eerder op de vrijdag en gingen dan RA2 via de LAN spelen
Gelukkig niet op die vrijdagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter hadden ze die staking op een dinsdag of een donderdag kunnen doen.
Sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zei nog laatst dat je een Stig-loze F1 wou
Unreal Tournament ook nog wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Lang geleden op een helpdesk speelden we weleens Delta Force (shooter) als het heel rustig was
Gelukkigquote:
Wat is er vrijdag?quote:
Jezus wat heerlijk, het is aangekomen op een lokale lokatie.quote:Uw pakket is aangekomen op een lokale UPS-locatie en wordt nog steeds verwerkt voor bezorging.
Die vrijdag na die staking ga ik op vakantiequote:
Fijne vakantie alvast.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrijdag na die staking ga ik op vakantie
Lekker op de bank op je spelcomputerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit.
Ben opgegroeid zonder internet dus single player was de enige optie.
Duurt nog wel evenquote:
Ja dat hadden wij niet, was te duur. Lekker op de Commodore 64 met tapes. En een uur wachten voor de boel geladen was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker op de bank op je spelcomputer
misschien dat ze er om 18:00 eens zijn flesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat heerlijk, het is aangekomen op een lokale lokatie.
Dat is alles altijd al. Hou je bek en kom dat ding brengen. Er is genoeg voor betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |