Denk dat ze stiekem je contract hebben ontbondenquote:
Zo vaak kijk ik niet in de app.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze al een tijdje hoorAlthans online wel, weet niet of ze het ook in de winkels verkopen
Die zijn dan wel heel erg laat.quote:
Ik nooit, heb die app niet eensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik niet in de app.
Daar kijk ik nooit op. Maar dat nu toevallig lego staan van 29/7 tm 4/8quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nooit, heb die app niet eensMaar ik kijk misschien wat vaker op pepper
Met die vorige hittegolven had ik alleen moeite met in slaap vallen als het om middernacht nog bijna 30 graden was. Maar zodra ik dan sliep dan was het gewoon slapen tot de volgende ochtend. Nu werd ik meermaals wakker en wist ik niet meer hoe ik moest liggen, op een gegeven moment lag ik dwars op mijn bed met mijn voeten in de vensterbankquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had juist weer heerlijk geslapen.
Heb je tips?quote:
Ahja, een kas. Dat wordt m nietquote:
Die bovenste moet ik op de laptop even openen denk ik. Heb al wel genoeg LEGO opbergbakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama @:mschol, misschien iets voor jullie?
https://www.zalando-lounge.nl/brands/LG4
https://nl.pepper.com/aan(...)outen-wandrek-413844
Waarom had ik dat vermoeden alquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die bovenste moet ik op de laptop even openen denk ik. Heb al wel genoeg LEGO opbergbakken.
Morgen moet ik m'n huis weer betalenquote:
Ben er bang voorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem je contract hebben ontbonden
LAND OF THE FREE!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Only in 'Murica.
https://nos.nl/artikel/26(...)apen-als-kerstcadeau
Je bent vader van een puberzoon van 13, misschien net 14. Mentale problemen.
En je vindt het een goed idee om hem een vuurwapen als kerstcadeau te geven. Okee. Nou ja, weten we in ieder geval waar die mentale problemen vandaan komen. Wist niet dat dat erfelijk was maar goed.
Kartonnen dozen zijn ook prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen moet ik m'n huis weer betalen
Moet ik opzoekenquote:
Goedkoper ook.quote:
Moet nog steeds eens uitzoeken of ik de hypotheek niet gewoon van mijn ING rekening kan laten afschrijven ipv bij de Rabobank (waar ik de hypotheek heb). De hypotheek is het enige waar ik heel die Rabo rekening voor gebruikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen moet ik m'n huis weer betalen![]()
Of het zijn die Fransen die drukker zijn met stokbrood knagen en er niet zo'n haast mee hebbenquote:
Stevige maatregelen dit hoorquote:Twee doden in twee dagen op A17 bij Moerdijk, Rijkswaterstaat zet extra tekstwagen neer
Rijkswaterstaat heeft een extra waarschuwende maatregel genomen op de A17 bij Moerdijk. Sinds woensdag staat er een tekstwagen met ‘kans op file’. Op de A17 vond zowel maandag als dinsdag een dodelijk ongeval plaats.
https://www.bndestem.nl/m(...)wagen-neer~aa355b7e/
Praktisch iedereen is wel in vakantiemodus daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog steeds eens uitzoeken of ik de hypotheek niet gewoon van mijn ING rekening kan laten afschrijven ipv bij de Rabobank (waar ik de hypotheek heb). De hypotheek is het enige waar ik heel die Rabo rekening voor gebruik
[..]
Of het zijn die Fransen die drukker zijn met stokbrood knagen en er niet zo'n haast mee hebben
normaal gesproken ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen moet ik m'n huis weer betalen
Oh, ik deed/doe nooit multiplayerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nice town, I'll take it![]()
Zo'n 25 jaar geleden bij multiplayer potjes
Die Fransen hebben ook gewoon schoolvakantie in heel juli en augustusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch iedereen is wel in vakantiemodus daar.
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nationsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik deed/doe nooit multiplayer
Ik had geen vriendenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nations
Ja ik ook. Maar ik moest destijds speciaal daar ook nog die Basisrekening voor openen. Je doet niks, één bijschrijving en één afschrijving per maand, en toch 4 euro of zo "kosten" per maandquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog steeds eens uitzoeken of ik de hypotheek niet gewoon van mijn ING rekening kan laten afschrijven ipv bij de Rabobank (waar ik de hypotheek heb). De hypotheek is het enige waar ik heel die Rabo rekening voor gebruik
[..]
Of het zijn die Fransen die drukker zijn met stokbrood knagen en er niet zo'n haast mee hebben
Ja, om de verlichting uit te zetten.quote:
Nooit multiplayer gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nice town, I'll take it![]()
Zo'n 25 jaar geleden bij multiplayer potjes
Single player FTWquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik deed/doe nooit multiplayer
Wij zijn toch je vrienden.quote:
Vroeger wel Gears of War 3 Horde. Dat was wel leuk.quote:
Ja, veel leuker.quote:
Vroeger ook nog wel tegen vreemden online gespeeld, zeker nog met Quake 2 en Battlefield Bad Company 2 enzo, maar dat hoeft voor mij al heel lang niet meer. Niet zo'n behoefte meer aan dat soort adrenaline rushes.quote:
oh is dat hoe masturberen tegenwoordig heet.quote:
C&Cquote:
Soms betwijfel ik hetquote:
Ik heb wel eens een fighting game gedaan online. Hield het 1 ronde volquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger ook nog wel tegen vreemden online gespeeld, zeker nog met Quake 2 en Battlefield Bad Company 2 enzo, maar dat hoeft voor mij al heel lang niet meer. Niet zo'n behoefte meer aan dat soort adrenaline rushes.
Ja in het begin had ik er nog wat verzekeringen bij, maar die zijn inmiddels ook al ergens anders ondergebracht. Zie nu ook dat ze die kosten hebben verhoogd vanaf 1 juli, van 3,45 naar 3,60 per maandquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik moest destijds speciaal daar ook nog die Basisrekening voor openen. Je doet niks, één bijschrijving en één afschrijving per maand, en toch 4 euro of zo "kosten" per maandKutrabobank.
Recentelijk kreeg ik een bericht dat ze de voorwaarden voor kort rood staan hadden aangepast. Bleek dat ik ineens niet meer in aanmerking kwam om kort rood te mogen staan. In 20 jaar nooit één termijn gemist, nauwelijks ooit if ever rood gestaan, maar ineens ben ik geen klant meer maar een risico. Nou ik zit die hypotheek uit en daarna hoef ik er niks meer mee te maken te hebben. Tragische faalorganisatie.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
C&C
[..]
Soms betwijfel ik het
quote:
Op een oud werk stopten we soms wel eens een uurtje eerder op de vrijdag en gingen dan RA2 via de LAN spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nations
Why?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
C&C
[..]
Soms betwijfel ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |