Die Fransen hebben ook gewoon schoolvakantie in heel juli en augustusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch iedereen is wel in vakantiemodus daar.
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nationsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik deed/doe nooit multiplayer
Ik had geen vriendenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nations
Ja ik ook. Maar ik moest destijds speciaal daar ook nog die Basisrekening voor openen. Je doet niks, één bijschrijving en één afschrijving per maand, en toch 4 euro of zo "kosten" per maandquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog steeds eens uitzoeken of ik de hypotheek niet gewoon van mijn ING rekening kan laten afschrijven ipv bij de Rabobank (waar ik de hypotheek heb). De hypotheek is het enige waar ik heel die Rabo rekening voor gebruik
[..]
Of het zijn die Fransen die drukker zijn met stokbrood knagen en er niet zo'n haast mee hebben
Ja, om de verlichting uit te zetten.quote:
Nooit multiplayer gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nice town, I'll take it![]()
Zo'n 25 jaar geleden bij multiplayer potjes
Single player FTWquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik deed/doe nooit multiplayer
Wij zijn toch je vrienden.quote:
Vroeger wel Gears of War 3 Horde. Dat was wel leuk.quote:
Ja, veel leuker.quote:
Vroeger ook nog wel tegen vreemden online gespeeld, zeker nog met Quake 2 en Battlefield Bad Company 2 enzo, maar dat hoeft voor mij al heel lang niet meer. Niet zo'n behoefte meer aan dat soort adrenaline rushes.quote:
oh is dat hoe masturberen tegenwoordig heet.quote:
C&Cquote:
Soms betwijfel ik hetquote:
Ik heb wel eens een fighting game gedaan online. Hield het 1 ronde volquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger ook nog wel tegen vreemden online gespeeld, zeker nog met Quake 2 en Battlefield Bad Company 2 enzo, maar dat hoeft voor mij al heel lang niet meer. Niet zo'n behoefte meer aan dat soort adrenaline rushes.
Ja in het begin had ik er nog wat verzekeringen bij, maar die zijn inmiddels ook al ergens anders ondergebracht. Zie nu ook dat ze die kosten hebben verhoogd vanaf 1 juli, van 3,45 naar 3,60 per maandquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik moest destijds speciaal daar ook nog die Basisrekening voor openen. Je doet niks, één bijschrijving en één afschrijving per maand, en toch 4 euro of zo "kosten" per maandKutrabobank.
Recentelijk kreeg ik een bericht dat ze de voorwaarden voor kort rood staan hadden aangepast. Bleek dat ik ineens niet meer in aanmerking kwam om kort rood te mogen staan. In 20 jaar nooit één termijn gemist, nauwelijks ooit if ever rood gestaan, maar ineens ben ik geen klant meer maar een risico. Nou ik zit die hypotheek uit en daarna hoef ik er niks meer mee te maken te hebben. Tragische faalorganisatie.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
C&C
[..]
Soms betwijfel ik het
quote:
Op een oud werk stopten we soms wel eens een uurtje eerder op de vrijdag en gingen dan RA2 via de LAN spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
In de 00s heel veel RTSes (multiplayer) gespeeld, naast AOE2 vooral veel C&C Red Alert 2 + Generals, Empire Earth en Rise of Nations
Why?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
C&C
[..]
Soms betwijfel ik het
"Kom je nog?"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fighting game gedaan online. Hield het 1 ronde vol
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wilquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yes, bijna altijdVeel meer zen dan moeten coördineren met iemand anders
Jij zei nog laatst dat je een Stig-loze F1 wouquote:
En de credit card gegevens van hun ouders niet te vergeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal nu zijn dat soort games frustrerend als boomer, als je tegen 13-jarige jochies speelt die het 24/7 spelen en een veel hoger reactievermogen en energiedrinks op hebben
blijkbaar heeft de zending geen beentjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zending die gisteren zou komen.
Zewnding die vanochtend om 6:32 in Apeldoorn was.
HOE is die om 9:58 nog steeds niet in Deventer? Dat had je lopend nog kunnen halen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef Nizno het volgende:
Landelijke ov-staking: treinen, bussen en trams plat op 9 september
quote:Vakbond FNV kondigt een landelijke staking aan voor het openbaar vervoer op woensdag 9 september. Dat doet de vakbond vanwege de bezuinigingsplannen van het kabinet op de sociale zekerheid.
De staking gaat 24 uur duren. In het hele openbaar vervoer - bij de NS, streekvervoer en stadsvervoer - leggen medewerkers het werk neer.
https://nos.nl/artikel/26(...)r-aan-op-9-september
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe altijd het tegenovergestelde wat die ander wil
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kom je nog?"
"Daar ligt niks."
"Ik sta bij de uit- waarom ben je naar het begin gegaan?"
"Nee, daar ligt niks."
*Stoom uit oren*
"Ik moet er helaas vandoor."