Geen idee. Een pot nat. Allemaalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar zijn het allemaal inwoners van Marokko of ook nog migranten vanuit andere Afrikaanse landen?
Ja naja heb het liever wel warm. Zo uit de koeling bij hun lijkt me niet zo lekker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET WACHTE
FRETE
Wachte is voor plebs
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Een pot nat. Allemaal
Van Marokko naar Istanboel is wrsl nog verder dan naar Rotterdamquote:
Groot gelijk hebben ze. Infantino's plan zet de deur wagenwijd open voor matchfixing en andere shenenigans.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je lijkt gelijk te gaan krijgen @:Nattekathttps://nos.nl/artikel/26(...)eid-onwaarschijnlijk
wat heb je misdaan dat je nu al zoveel stapjes gehad hebt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:26 schreef gianni61 het volgende:
12284 stapjes al. ik denk dat ik voor de 2e keer ga douchen vandaag
eerst de laatste helling en de finishstraat van de etappe van morgen verkend, toen de binnenstad en de cathedraal bezocht, toen proberen te ontdekken waar de teambussen morgen staan, toen supermarkt. nu even "thuis" lunchenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je misdaan dat je nu al zoveel stapjes gehad hebt?
Alsof we daar al niet voorbodes van zagen tijdens het WKquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk hebben ze. Infantino's plan zet de deur wagenwijd open voor matchfixing en andere shenenigans.
Ja, precies. Maar met aandeelhouders die invloed hebben op de koers van de raad van bestuur zul je zien dat criminele organisaties met hun vingers diep in het illegale gokcircuit zich massaal 'legaal' gaan inkopen. Infantino weet dat natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof we daar al niet voorbodes van zagen tijdens het WK
das wel een heleboel misdaden op 1 ochtend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst de laatste helling en de finishstraat van de etappe van morgen verkend, toen de binnenstad en de cathedraal bezocht, toen proberen te ontdekken waar de teambussen morgen staan, toen supermarkt. nu even "thuis" lunchen
je bent niet in de EU?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
fun fact: mijn ziggo app werkt hier niet omdat dit niet in de EU is.
well fuck you then
waar ben je dan??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
well fuck you then
en waar is "hier"?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:36 schreef gianni61 het volgende:
well fuck you then
Afrika is echt een kutcontinentquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je lijkt gelijk te gaan krijgen @:Nattekathttps://nos.nl/artikel/26(...)eid-onwaarschijnlijk
raarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze hebben hier ook geen euro. gekke mensen
[..]
zwitserland
mijn plantjes zijn tevreden, het mag nu wel stoppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
genoeg regen in Groningen zo te zien. Hier weer niks.
Ze hebben daar wel de FIFA.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze hebben hier ook geen euro. gekke mensen
Dan zou je denken, ze hebben eurootjes zat!quote:
Raam nat maken met een spons, folie er tegenaan, en met een rubber trekker trek je het zo strak. Flausje von einem Pfennigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:46 schreef Ama het volgende:
Zo even met een vriendin weer plakfolie op het brede raam plakken. Geen zin om weer alleen een rol folie te verneuken omdat het raam te groot is.De andere ramen doe ik vanmiddag wel alleen maar zijn ook een stuk kleiner.
Maar aan bovenburen te zien hebben meer mensen daar moeite mee want veel hebben dat raam niet gedaan en de 2 kleinere ernaast wel.
Ja weet wel hoe het moet maar dit raam is handiger om even met zijn 2-n te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raam nat maken met een spons, folie er tegenaan, en met een rubber trekker trek je het zo strak. Flausje von einem Pfennig
En nazi goud. Kutzwitsersquote:
ze hebben hierheel veel bonden samen gestopt.quote:
Nou dat is niet omdat het wat anders is dan een bobo-geldhark-paradijs.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben hierheel veel bonden samen gestopt.
Het IOC ligt hier. en bonden van schaatsen, turnen, paardensport heb ik ook al gezien
ik wil ook geld harken. eens kijken of ik hier kan solliciterenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet omdat het wat anders is dan een bobo-geldhark-paradijs.
Ik ga daar ook maar eens de wereld-muntjesraap-federatie vestigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook geld harken. eens kijken of ik hier kan solliciteren
Ja dan stort ie vanzelf een keer in idd hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)bod-over-merwedebrug
BananenrepubliekGenoa praktijken
Dan zorg je toch gewoon dat alle vrachtwaggels daar opgevangen worden door de politie. Lijkt me zichzelf wel uit te betalen als ze meteen cash af moeten rekenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)bod-over-merwedebrug
BananenrepubliekGenoa praktijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |