quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn een aantal tandartsen en experts aan het ruziën over wat er wel en niet het gevolg is van het ongeluk qua schade aan mijn gebit, alle andere zaken worden zonder gedoetjes afgevinkt maar dat gebit zijn ze al jaren over aan het steggelenIk poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.
Ja nu gaat straks de 4K UHD terugkomen en moet helaas helaas de prijs 50 % hogerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Nee want als er iets is wat je niet wilt dan zijn het wel ontevreden aandeelhoudersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.
Ik snap het volledig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.quote:
Het is vooral 1 grote waas, kan me er (gelukkig) weinig meer van herinneren, alleen wat van de 'leuke' momentenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap het volledig.
In een ziekenhuis word je geleefd.
dan doe je je katten wegquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.
terugmailen dat je het vervelend vindt dat hij geblokkeerd is maar dat hij de verkeerde heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef Nizno het volgende:
Wat goed dat Peter mij mailt.
[ afbeelding ]
ja vrijdag 3u dan gaan we mensen weer naar huis dus is dan draait de windquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is de wind gedraaid, het is in een half uur tijd opeens 3 graden kouder geworden
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts
ja, daahaagg dan kan niet gamenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nee meneer agent, gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |