Een babyshower?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had laatst een shower thought tijdens het hiken. Hiken is gewoon offroad wandelen. Bruhhhhh
Ik heb het echt helemaal gevonden met dat off-roaden, beste hobby ooitquote:
ja en IRC is multiplayer notepadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had laatst een shower thought tijdens het hiken. Hiken is gewoon offroad wandelen. Bruhhhhh
vette shit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Immer Aus. Vandaag Great Barrier Reef gesnorkeld
Whehehehe, die ken ik.quote:
Lekker stuiterenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het echt helemaal gevonden met dat off-roaden, beste hobby ooit
Ik heb er beelden van gezien en ik zou bij de race nog niet eens durven om als toeschouwer langs de route te staanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heftige crashes gaan ermee gepaard
Dat zou ik dan nog wel durven. Maar er zijn idd ongelukken waarvan je denkt: wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er beelden van gezien en ik zou bij de race nog niet eens durven op als toeschouwer langs de route te staan
quote:
Dat circuit is dan ook echt batshit insanityquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog wel durven. Maar er zijn idd ongelukken waarvan je denkt: wtf
Stratencircuit eigenlijk. Dus niet meteen geschikt om te racen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat circuit is dan ook echt batshit insanity
Waarom klinkt dit bijna als een beschrijving van mijn levenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit bijna als een beschrijving van mijn leven
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
vette shit.
Geen verboden calamari aangeraakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Beetje bedrijventerreintje Wolluk op een zaterdagavond dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stratencircuit eigenlijk. Dus niet meteen geschikt om te racen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje bedrijventerreintje Wolluk op een zaterdagavond dus
Lekker bezig weerquote:Slecht nieuws voor abonnees van Disney+. De streamingdienst heeft in Nederland en de rest van Europa geruisloos de hoogste beeldkwaliteit geschrapt voor zijn duurste abonnement. Wie maandelijks 15,99 euro betaalt voor het Premium-pakket, krijgt plotseling geen 4K- en HDR-beelden meer te zien, maar betaalt wel nog de hoofdprijs.
https://tweakers.net/nieu(...)door-patentzaak.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn een aantal tandartsen en experts aan het ruziën over wat er wel en niet het gevolg is van het ongeluk qua schade aan mijn gebit, alle andere zaken worden zonder gedoetjes afgevinkt maar dat gebit zijn ze al jaren over aan het steggelenHoelang heb je in het ziekenhuis gelegen. Is toch niet het geval dat je 6 maanden lang je tanden niet gepoetst hebt ga ik vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 2 maanden, maar gaat hard als je nauwelijks je tanden kunt poetsen en allerlei medicatie krijgt die ook een flinke aanslag op je gebit zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen. Is toch niet het geval dat je 6 maanden lang je tanden niet gepoetst hebt ga ik vanuit
ivm patent rechtzaak.. ben benieuwd of dat een patenttrol isquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ivm patent rechtzaak.. ben benieuwd of dat een patenttrol is
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagenquote:InterDigital klaagde om dezelfde reden ook Amazon aan, maar de bedrijven sloten vorige maand een licentieovereenkomst. Daardoor mag streamingdienst Prime Video de video-encodingtechnologie van InterDigital blijven gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn een aantal tandartsen en experts aan het ruziën over wat er wel en niet het gevolg is van het ongeluk qua schade aan mijn gebit, alle andere zaken worden zonder gedoetjes afgevinkt maar dat gebit zijn ze al jaren over aan het steggelenIk poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik poetste ook maar 1x per dag in het ziekenhuis. Vaak had je net tanden gepoetst dan was etenskar met eten dat je verplicht moest eten.
Ja nu gaat straks de 4K UHD terugkomen en moet helaas helaas de prijs 50 % hogerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker ordinair geld binnenharken, wel goed om daar de grote bedrijven voor aan te klagen
Nee want als er iets is wat je niet wilt dan zijn het wel ontevreden aandeelhoudersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat de aandeelhouders het niet gaan betalen natuurlijk.
Ik snap het volledig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.quote:
Het is vooral 1 grote waas, kan me er (gelukkig) weinig meer van herinneren, alleen wat van de 'leuke' momentenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap het volledig.
In een ziekenhuis word je geleefd.
dan doe je je katten wegquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.
terugmailen dat je het vervelend vindt dat hij geblokkeerd is maar dat hij de verkeerde heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef Nizno het volgende:
Wat goed dat Peter mij mailt.
[ afbeelding ]
ja vrijdag 3u dan gaan we mensen weer naar huis dus is dan draait de windquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is de wind gedraaid, het is in een half uur tijd opeens 3 graden kouder geworden
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts
ja, daahaagg dan kan niet gamenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nee meneer agent, gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |