Ik snap het volledig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, mijn rechterarm zat bijna volledig in het gips door een verbrijzelde elleboog, gebroken schouder en gebroken vinger. Links zat ik ook met een gebroken schouder, dus was afhankelijk van de zusters om überhaupt te kunnen poetsen. Maar ik sliep ook 16-20 uur per dag, dus meestal was ik ook gewoon te moe om het te doen/vragen.
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.quote:
Het is vooral 1 grote waas, kan me er (gelukkig) weinig meer van herinneren, alleen wat van de 'leuke' momentenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap het volledig.
In een ziekenhuis word je geleefd.
dan doe je je katten wegquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bied inclusief Hont, maar ik weet neit of mijn 2 katten dit leuk vinden.
terugmailen dat je het vervelend vindt dat hij geblokkeerd is maar dat hij de verkeerde heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef Nizno het volgende:
Wat goed dat Peter mij mailt.
[ afbeelding ]
ja vrijdag 3u dan gaan we mensen weer naar huis dus is dan draait de windquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is de wind gedraaid, het is in een half uur tijd opeens 3 graden kouder geworden
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts
ja, daahaagg dan kan niet gamenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nee meneer agent, gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Beste excuus.quote:
Flikker een eind op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe er zout opquote:
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingerenquote:
*aan wachtrij toevoegt*quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of die voor jou de Zwoele Zomernachten aan wil slingeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |