Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zettenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Wat een smerig weer vandaag, plak aan alle kanten
Ja en de stappenteller is er weer eens een paar duizend vergetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zetten
Ik was aardig begonnen maar sta nu nog niet verder dan 6048quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moest natuurlijk weer 15,000 stapjes zetten
ben ik toch blij met die stortbuien hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Wat een smerig weer vandaag, plak aan alle kanten
Hier is in de hele maand in totaal nog geen 3 mm regen gevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch blij met die stortbuien hier
ik heb geen idee hoeveel mm het was, maar er stond een minizwembadje tijdens de bui.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is in de hele maand in totaal nog geen 3 mm regen gevallen
Hier is vorige week een keertje 's nachts 5 minuten regen geweest en zondag een paar uurtjes miezer en dat was het geloof ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoeveel mm het was, maar er stond een minizwembadje tijdens de bui.
die is inmiddels weg
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)bod-over-merwedebrug
BananenrepubliekGenoa praktijken
Ja omdat het alleen in die stukje Zuid-Noorwegen daar in het grote niets regent, niet in de bewoonde wereld van dit landquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds gewoon de was buiten hangen
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturen
Lijkt je dit niet een beetje kortzichtig?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet aan het einde van de brug een paar agentjes met een fuik neerzetten, kan je al die buitenlanders eruit vissen, 500 euro boete geven en weer oppad sturen
Trucks in beslag nemen en de inhoud op marktplaats zettenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trucks in beslag nemen en de inhoud op marktplaats zetten
Gerda uit Zaltbommel kan de vinketering krijgen, betalen zal zequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.
*gruwel*quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis op te halen" zodat Gerda uit Zaltbommel kan gaan vragen of het ook gratis bezorgd kan worden.
Gewoon de vrachtwagen in de sloot dumpenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Cash. En als ze dat niet bij zich hebben lekker de bak in.
Alleen gaan als de Isle of Man TT isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand welens naar Isle of Man geweest? Ik krijg er ineens veel over te zien op FB. EN op zich wil ik wel. Maar is het niet vreselijk duur allemaal daar?
Nou ja dat lijkt me juist een moment om niet te gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen gaan als de Isle of Man TT is
Wil er zelf ook nog een keer heen, geen idee hoe prijzig het is daar.
Ik ben druk aan het werk ballie. Ik ben je niet aan het negerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef bitterbal het volgende:
oh wat haat ik het toch als mensen je express negeren
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand welens naar Isle of Man geweest? Ik krijg er ineens veel over te zien op FB. EN op zich wil ik wel. Maar is het niet vreselijk duur allemaal daar?
ja zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werk ballie. Ik ben je niet aan het negeren
Toen die vieze Britjes nog in de EU zaten was Isle of Man altijd zo'n belastingparadijs (net als Jersey en Guernsey)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijnerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomen
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me juist een moment om niet te gaan
Nijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook al jaaaaren heen maar nooit van gekomen
Ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden
Zou alleen nooit mee willen doen. Dodelijkste motorrace ooit dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijner![]()
Okee ik ga daar eens naar kijken voor volgend jaar zomer een weekje
Oh heyquote:
Lekker zandhappen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou mee willen doen aan Dakar, lol
sorry ballie, ik zal het niet meer doenquote:
Stevige zeebenen nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou wel mee willen doen aan de Volvo Ocean Race
quote:
Ja, tis geen plezierjacht zeiltochtje op het IJsselmeerquote:
Immer Aus. Vandaag Great Barrier Reef gesnorkeldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:18 schreef dud0r het volgende:
Hey een steenkonijn.
Zit je nog in AUS of ben je al weer ergens anders heen gegaan
Nee, dat kan iedereenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis geen plezierjacht zeiltochtje op het IJsselmeer
vallen bijna elk jaar wel een paar doden bij zo te zien ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou alleen nooit mee willen doen. Dodelijkste motorrace ooit dacht ik.
En heftige crashes gaan ermee gepaardquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vallen bijna elk jaar wel een paar doden bij zo te zien ja.
Haha ja ik ook welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou mee willen doen aan Dakar, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |