Al zeg je het zelfquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Dit is wel een leuk jurkje voor Lovely.
[ afbeelding ]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolkquote:
Ik ben al lang weggezapt sorryquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolk
Ik ook ondertussen, dit is engquote:
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...quote:
Hij is overgegaan in het Engels,quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...
Tenen krommend wel om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is overgegaan in het Engels,
die tolk is snel afgevoerd al
Morgen, eindelijk, keuring.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef chufi het volgende:
Ah Ter Steegen komt Ajax ook nog versterken ....
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopiequote:Op donderdag 30 juli 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen, eindelijk, keuring.
Volgende target, Alvarez terughalen blijkbaar.
Een schuld van West Ham?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopie
Ajax krijgt idd nog 14 miljoen van ze ....quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een schuld van West Ham?
Wat bedoel je daarmee?
Of nog te ontvangen transferbedragen?
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.quote:
Een Koentje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.
Mailyquote:
Jaquote:
Uiteraard!quote:
Hij heeft echt te weinig laten zien sinds zijn terugkomstquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik heb gewoon een enorme zwak voor Dollie.
Samen weekendquote:
Sambal bij?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond!
Pizza in de oven, avondje voor mezelf
Weer een speler voor Ajax,quote:
vOOR 3 JAAR ZELFSquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Weer een speler voor Ajax,
weer een grote naam
Je CapsLock staat nog aan.quote:
We worden kampioenquote:
Ik ken die hele Brandt niet maar er wordt erg positief over geschrevenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Weer een speler voor Ajax,
weer een grote naam
Dat roept er een hier ookquote:
Heel aantal keer bij Dortmund gezien, vond het een goede speler,quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken die hele Brandt niet maar er wordt erg positief over geschreven
Ik hoop hetquote:
Wel eerst een team van maken. Veel transfers.quote:
Nu lees ik weer dat PSG interesse heeft in Godts.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eerst een team van maken. Veel transfers.
Al moet je met dit team wel meedoen om de titel.
Die hoeft nog even niet weg neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu lees ik weer dat PSG interesse heeft in Godts.
Mag hopen dat ie blijft
Het was een stille middagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.
Ik heb de boerderij van Jeremy uitgekeken. Het eindigde in een ziekenhuisbed.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb de boerderij van Jeremy uitgekeken. Het eindigde in een ziekenhuisbed.
Maar het schijnt nu wel weer 'beter' te gaan met hem.
Volgens mij komt er wel weer een volgend seizoen.
Toch eens kijken.... heb m op mn favorieten lijstje gezet..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De opnames waren van vorig jaar dus ook die laatste aflevering. Volgens mij is hij inmiddels schoon verklaard of hoe je dat noemt als de kanker weg is. Hij was er op tijd bij iig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat komt er ook. Jeremy is in remissiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is al bevestigdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De opnames waren van vorig jaar dus ook die laatste aflevering. Volgens mij is hij inmiddels schoon verklaard of hoe je dat noemt als de kanker weg is. Hij was er op tijd bij iig.
Ik hoop op een nieuw seizoen, we gaan het zien/horen.
Oh, dan een JEEJ whoop whoopquote:
Gelukkigquote:
Heb je er een voor jezelf aangeschaftquote:
quote:
Immerquote:
Rambo 450 miljoen miljard een optie?quote:
Internet stoort dus geen film denk ik.quote:
Al weerquote:
You got mail ...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Internet stoort dus geen film denk ik.
Een boek wordt het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20h30, Comedy Central,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook al vaker gezien.
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
20h30, Comedy Central,
die film is beter
Nou nee, de dagen verschillen behoorlijk van elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfde
Die vogel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfde
Laat mijn parkiet er even buiten.quote:
Ja gelijk heb je... wordt al veel te vaak gebruikt hiero ... tijd voor iets andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mijn parkiet er even buiten.
A strange signal appears to tell the US military to fire Nuclear weapons on themselves following an extinction level event message with origins from outside our world.quote:
Een dom blondje die advocaat wil spelen?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mijn parkiet er even buiten.
Mijn parkiet is van een ander merk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)igantisch-standbeeld
Illusie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is van een ander merk.
En een kind op zijn 16equote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
In deze film heeft Frodo twee ringen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan laten we je parkiet er voortaan wel buitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het hier nog rustiger ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan laten we je parkiet er voortaan wel buiten
Lekker lang slapenquote:
Als hij slim is blijft hij lekker daar ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even en de early birdies are back
O neequote:
Dat zal wel een lang lijstje zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef chufi het volgende:
heb je een lijstje van alle films van de afgelopen maanden ?
Een lang lijstje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel een lang lijstje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zoeken, alle films van dit jaar die uitgekonen zijn zullen online wel ergens staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel een lang lijstje zijn.
hallo doku nu in orf van Flug MH 17quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef chufi het volgende:
heb je een lijstje van alle films van de afgelopen maanden ?
Hoiquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo doku nu in orf van Flug MH 17
quote:
Nee.quote:
Ik kon toen vanaf mijn balkon een van de vliegtuigen met de stoffelijke overschotten zien landen. Daar heb ik wel even met een brok in mijn keel naar gekeken..quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vergeet dit nooit: Bekijk deze YouTube-video
Dit lied werd ook gedraaid toen alle slachtoffers in lijkwagens over de snelweg reden .....
Ik zou het echt niet weten waar ik toen was.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me de vlucht omdat ik een etentje had met wat collegeas en toen hoorde ik het ..
Ik helaas wel ... en hetzelfde met 911quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten waar ik toen was.
9-11 weet ik ook wel ja,quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik helaas wel ... en hetzelfde met 911
9-11 was ik met een aantal Spaanse Stewardessen in een bar in Palma de Mallorca... Onderhandelingen .... iets later kregen we een melding ...quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9-11 weet ik ook wel ja,
mh17 geen idee.
K'nijnquote:
Nog 2 dagenquote:
Hier mogelijk nog tot eind van de weekquote:
Tussen je billen.quote:
Dat is best vies ja.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier mogelijk nog tot eind van de week
Mooi dat ze ook stagiaires tegenwoordig inzetten die slechts 10 procent van de tafel kunnen voorzien van shotjesquote:
Als dit de stagiaire is,quote:
Niet weten dat ze gewoon bestaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is best vies ja.
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet weten dat ze gewoon bestaan.![]()
[ afbeelding ]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.quote:
Dacht al zoietsquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.
Die komt hier toch nooit meer.
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Voorlopig moeten we hem missen.
Iets in die geest idd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?
whehehehhequote:
0-4 ook echt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
whehehehhe
Al gun ik het die anderen ook al niet
Mjah, 1 zo'n uitslag zegt verder ook heel erg weinig .........quote:
Mij hoef je niets te vertellen hoor ... dat weet ik zelf ook welquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 zo'n uitslag zegt verder ook heel erg weinig .........
@mario390quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Rare dingen ineens in mijn YT
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:
quote:
Mijn parkiet wil weten wat dat stuk blik dan zei.quote:Blikken zeiden op dat moment genoeg.
Zeikwijf / negatieve mutsquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
whehehehhe
Al gun ik het die anderen ook al niet
Dan blijf ik hier ook maar.quote:
Hoe gemeenquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zei de schoolmeester ook. Daar stond ik dan zonder diploma
Op de stoep vd kleuterschool.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zei de schoolmeester ook. Daar stond ik dan zonder diploma
Wat is er mis met de kleuterschool?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op de stoep vd kleuterschool.
Niets, ik heb hem ook gedaan, waren de 6 mooiste jaren van mijn leven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kleuterschool?
6? Nog geen 2 jaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets, ik heb hem ook gedaan, waren de 6 mooiste jaren van mijn leven.
Laat mij raden, alle jaren na je geboorte heb je verkloot.quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:17 schreef kree het volgende:
hmmm ik heb ook aantal jaren verkloot, naja jammer dan maar he.... niks meer aan te doen.
Have funquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:20 schreef Prisha het volgende:
Donderdag een dagje Amsterdam. Eerst naar de Odyssy in de bios en daarna naar Ajax-Shelbourne, kaartjes weten te scoren
Nee jij danquote:
Ik zat op jullie te wachten.quote:
Je parkietje ook zeker? Haar hebben we ook niet gehoord.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat op jullie te wachten.
En wij op jouquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat op jullie te wachten.
Die heb ik achter het behang geplakt, daar heb ik voorlopig geen last meer van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Je parkietje ook zeker? Haar hebben we ook niet gehoord.
hahahahaahaha, put your money where your beak isquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik achter het behang geplakt, daar heb ik voorlopig geen last meer van.
Welke geldquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
hahahahaahaha, put your money where your beak is
Zou dat het hele probleem zijn?quote:
quote:
Kan je weer bloedworst eten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:24 schreef drakin het volgende:
Volgende maand zit de R weer in de maand
Kan altijd hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je weer bloedworst eten.
Hee, jij hier?quote:
Bloedworst van de slager is, traditioneel, verkrijgbaar in de maanden, wanneer de “R” in de maand is. (september t/m) april) Dat komt doordat er vroeger nog geen koeling was.quote:
Dan gaan we weer aan de vitamine C.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:24 schreef drakin het volgende:
Volgende maand zit de R weer in de maand
Sinasappels en mandarijnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan gaan we weer aan de vitamine C.
Lekkerquote:
En doet ie wel wat met de temperatuur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hmmm, thermostaat geeft geen beeld. Maakt nog wel de normale geluiden als ik aan de knop draai.
Nu erg zin inquote:
Man man hier 36 🌞quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En doet ie wel wat met de temperatuur?
Dat zijn betere temperaturen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Frutsel in WKN / Hitterecords over de gehele wereld #3
Als jij daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn betere temperaturen.
41 vandaag in Wien 😱quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn betere temperaturen.
Had je wel je zonnebrand bij je?quote:
Wohn nicht in Wienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je wel je zonnebrand bij je?
Oh, en bij 36 is het niet nodig neequote:
quote:
Welke film zend die uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thermostaat geeft weer beeld
25.5.quote:
Zet eerst je ramen maar eens open!quote:
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet eerst je ramen maar eens open!
Ventilator?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef drakin het volgende:
Er zou regen komen hier en tot nu toe helemaal niks
Die zet men meestal niet openquote:
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.
Als je ermee rekening houdt dan gebeurd het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.
Nou morgen toch maar erheen
Is daar gewoon een boek voor.quote:
Overal is tohc wel een boek voor?quote:
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
Nou danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.quote:
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
quote:
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"
Denk niet dat die bestaat.
Multinfluencersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Toch nog 1 doel gehaald in je levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
Denk dat er daar series van zijn zelfsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.
Achievement unlocked!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
Wat goedquote:
Hoeveel zijn er? Is daar ook een lijstje van?quote:
Allemaal hiddenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er? Is daar ook een lijstje van?
Kan ik dat op steam vinden?
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Achievement unlocked!
Geen filmpje van?quote:
Biopap klinkt andersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.![]()
Achievements, ik ben totaly hooked aan mijn nieuwe spel, nou ja, nieuw, paar weken oud nu maar ik droom er zelfs al over en zo.
Neequote:
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Biopap klinkt anders
Dromen over je spel?
Mooi kut weer.quote:
Mwah, toen ik fanatiek DOOM 2016 speelde werd ik wel eens wakker dat ik bezig was mijn kussen uit elkaar te scheurenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.![]()
Ja, heb jij dat nooit als je fanatiek gegamed heb?
Lol. dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, toen ik fanatiek DOOM 2016 speelde werd ik wel eens wakker dat ik bezig was mijn kussen uit elkaar te scheuren
Welk spel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.![]()
Achievements, ik ben totaly hooked aan mijn nieuwe spel, nou ja, nieuw, paar weken oud nu maar ik droom er zelfs al over en zo.
Verder ben ik heel lief hoorquote:
Dinkum.quote:
Wat je in je dromen doet kun je meestal niets aan doen. Dus ik zal je maar geloven dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder ben ik heel lief hoor
Qwant lost dat wel opquote:
Dus ....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.![]()
Ja, heb jij dat nooit als je fanatiek gegamed heb?
The Simpsquote:
Jij vermoord allemaal zombies en zo in je dromen?quote:
Niet alleen in mijn dromen hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij vermoord allemaal zombies en zo in je dromen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Van de week liep ik in het donker door mijn woonkamer, na het gamen en ineens in mijn ooghoek dacht ik een krokodil te zien, was 2 seconden voordat ik mij realiseerde dat dat uiteraard niet kan en dat ik misschien iets minder moet gamen. Schrok me wel de tyfus.
Meer gamen juist,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Van de week liep ik in het donker door mijn woonkamer, na het gamen en ineens in mijn ooghoek dacht ik een krokodil te zien, was 2 seconden voordat ik mij realiseerde dat dat uiteraard niet kan en dat ik misschien iets minder moet gamen. Schrok me wel de tyfus.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen in mijn dromen hoor
Lol, is maar goed dat ik niets in de buurt heb staan waarmee ik hem op zijn kop kan slaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer gamen juist,
dan had je geweten wat je tegen die krokodil doen moest
Zo voel ik me soms:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moeten we iemand bellen of bedoel je gewoon tijdens het gamen?
Who you gonna call?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moeten we iemand bellen of bedoel je gewoon tijdens het gamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |