K'nijnquote:
Nog 2 dagenquote:
Hier mogelijk nog tot eind van de weekquote:
Tussen je billen.quote:
Dat is best vies ja.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier mogelijk nog tot eind van de week
Mooi dat ze ook stagiaires tegenwoordig inzetten die slechts 10 procent van de tafel kunnen voorzien van shotjesquote:
Als dit de stagiaire is,quote:
Niet weten dat ze gewoon bestaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is best vies ja.
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet weten dat ze gewoon bestaan.![]()
[ afbeelding ]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.quote:
Dacht al zoietsquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.
Die komt hier toch nooit meer.
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Voorlopig moeten we hem missen.
Iets in die geest idd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |