Dat zal wel een lang lijstje zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef chufi het volgende:
heb je een lijstje van alle films van de afgelopen maanden ?
Een lang lijstje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel een lang lijstje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zoeken, alle films van dit jaar die uitgekonen zijn zullen online wel ergens staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel een lang lijstje zijn.
hallo doku nu in orf van Flug MH 17quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef chufi het volgende:
heb je een lijstje van alle films van de afgelopen maanden ?
Hoiquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo doku nu in orf van Flug MH 17
quote:
Nee.quote:
Ik kon toen vanaf mijn balkon een van de vliegtuigen met de stoffelijke overschotten zien landen. Daar heb ik wel even met een brok in mijn keel naar gekeken..quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vergeet dit nooit: Bekijk deze YouTube-video
Dit lied werd ook gedraaid toen alle slachtoffers in lijkwagens over de snelweg reden .....
Ik zou het echt niet weten waar ik toen was.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me de vlucht omdat ik een etentje had met wat collegeas en toen hoorde ik het ..
Ik helaas wel ... en hetzelfde met 911quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten waar ik toen was.
9-11 weet ik ook wel ja,quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik helaas wel ... en hetzelfde met 911
9-11 was ik met een aantal Spaanse Stewardessen in een bar in Palma de Mallorca... Onderhandelingen .... iets later kregen we een melding ...quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9-11 weet ik ook wel ja,
mh17 geen idee.
K'nijnquote:
Nog 2 dagenquote:
Hier mogelijk nog tot eind van de weekquote:
Tussen je billen.quote:
Dat is best vies ja.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier mogelijk nog tot eind van de week
Mooi dat ze ook stagiaires tegenwoordig inzetten die slechts 10 procent van de tafel kunnen voorzien van shotjesquote:
Als dit de stagiaire is,quote:
Niet weten dat ze gewoon bestaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is best vies ja.
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet weten dat ze gewoon bestaan.![]()
[ afbeelding ]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.quote:
Dacht al zoietsquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand had het over vrieslollies, mario las daar vieslollies in en FreshFruit zei daarop tussen je billen en toen heb ik dit plaatje gemaakt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, geef FF maar de schuld.
Die komt hier toch nooit meer.
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Voorlopig moeten we hem missen.
Iets in die geest idd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is hij weer 'dringend geadviseerd' afwezig te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |