Is daar gewoon een boek voor.quote:
Overal is tohc wel een boek voor?quote:
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
Nou danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.quote:
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
quote:
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"
Denk niet dat die bestaat.
Multinfluencersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Toch nog 1 doel gehaald in je levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
Denk dat er daar series van zijn zelfsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.
Achievement unlocked!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |