41 vandaag in Wien 😱quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn betere temperaturen.
Had je wel je zonnebrand bij je?quote:
Wohn nicht in Wienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je wel je zonnebrand bij je?
Oh, en bij 36 is het niet nodig neequote:
quote:
Welke film zend die uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thermostaat geeft weer beeld
25.5.quote:
Zet eerst je ramen maar eens open!quote:
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet eerst je ramen maar eens open!
Ventilator?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef drakin het volgende:
Er zou regen komen hier en tot nu toe helemaal niks
Die zet men meestal niet openquote:
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.
Als je ermee rekening houdt dan gebeurd het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.
Nou morgen toch maar erheen
Is daar gewoon een boek voor.quote:
Overal is tohc wel een boek voor?quote:
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
Nou danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar of een filmpje op het grote internet.
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.quote:
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is tohc wel een boek voor?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
quote:
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat moet ik doen als ik kinderen heb bij meerdere vrouwen?"
Denk niet dat die bestaat.
Multinfluencersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zijn dan denk ik wel weer meerdere filmpjes van te vinden in de vorm van levenservaringen en zo.
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Toch nog 1 doel gehaald in je levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch liever raar dan normaal.
Denk dat er daar series van zijn zelfsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en uit eigen ervaring weet ik iig 1 antwoord, gewoon het kind keihard in de steek laten en door naar de volgende.
Achievement unlocked!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog 1 doel gehaald in je leven
Wat goedquote:
Hoeveel zijn er? Is daar ook een lijstje van?quote:
Allemaal hiddenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er? Is daar ook een lijstje van?
Kan ik dat op steam vinden?
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Achievement unlocked!
Geen filmpje van?quote:
Biopap klinkt andersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.![]()
Achievements, ik ben totaly hooked aan mijn nieuwe spel, nou ja, nieuw, paar weken oud nu maar ik droom er zelfs al over en zo.
Neequote:
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Biopap klinkt anders
Dromen over je spel?
Mooi kut weer.quote:
Mwah, toen ik fanatiek DOOM 2016 speelde werd ik wel eens wakker dat ik bezig was mijn kussen uit elkaar te scheurenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.![]()
Ja, heb jij dat nooit als je fanatiek gegamed heb?
Lol. dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, toen ik fanatiek DOOM 2016 speelde werd ik wel eens wakker dat ik bezig was mijn kussen uit elkaar te scheuren
Welk spel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook raar, mijn biopap heeft het geflikt en de biopap van mijn kinderen ook. Vanuit 2 kanten meegemaakt.![]()
Achievements, ik ben totaly hooked aan mijn nieuwe spel, nou ja, nieuw, paar weken oud nu maar ik droom er zelfs al over en zo.
Verder ben ik heel lief hoorquote:
Dinkum.quote:
Wat je in je dromen doet kun je meestal niets aan doen. Dus ik zal je maar geloven dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder ben ik heel lief hoor
Qwant lost dat wel opquote:
Dus ....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, probeer het luchtig te houden, snap je, luchtig en biopap.![]()
Ja, heb jij dat nooit als je fanatiek gegamed heb?
The Simpsquote:
Jij vermoord allemaal zombies en zo in je dromen?quote:
Niet alleen in mijn dromen hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij vermoord allemaal zombies en zo in je dromen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Van de week liep ik in het donker door mijn woonkamer, na het gamen en ineens in mijn ooghoek dacht ik een krokodil te zien, was 2 seconden voordat ik mij realiseerde dat dat uiteraard niet kan en dat ik misschien iets minder moet gamen. Schrok me wel de tyfus.
Meer gamen juist,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Van de week liep ik in het donker door mijn woonkamer, na het gamen en ineens in mijn ooghoek dacht ik een krokodil te zien, was 2 seconden voordat ik mij realiseerde dat dat uiteraard niet kan en dat ik misschien iets minder moet gamen. Schrok me wel de tyfus.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen in mijn dromen hoor
Lol, is maar goed dat ik niets in de buurt heb staan waarmee ik hem op zijn kop kan slaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer gamen juist,
dan had je geweten wat je tegen die krokodil doen moest
Zo voel ik me soms:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moeten we iemand bellen of bedoel je gewoon tijdens het gamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |