41 vandaag in Wien 😱quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn betere temperaturen.
Had je wel je zonnebrand bij je?quote:
Wohn nicht in Wienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je wel je zonnebrand bij je?
Oh, en bij 36 is het niet nodig neequote:
quote:
Welke film zend die uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thermostaat geeft weer beeld
25.5.quote:
Zet eerst je ramen maar eens open!quote:
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet eerst je ramen maar eens open!
Ventilator?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb alles al open. Het is buiten niet veel koeler.
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef drakin het volgende:
Er zou regen komen hier en tot nu toe helemaal niks
Die zet men meestal niet openquote:
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou mijn balkonreling schilderen maar ik verwachtte elk moment een regenbui en die kwam maar niet.
Als je ermee rekening houdt dan gebeurd het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht ik hoef lekker geen water te geven op de moestuin.
Nou morgen toch maar erheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |