Al zeg je het zelfquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Dit is wel een leuk jurkje voor Lovely.
[ afbeelding ]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolkquote:
Ik ben al lang weggezapt sorryquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolk
Ik ook ondertussen, dit is engquote:
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...quote:
Hij is overgegaan in het Engels,quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...
Tenen krommend wel om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is overgegaan in het Engels,
die tolk is snel afgevoerd al
Morgen, eindelijk, keuring.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef chufi het volgende:
Ah Ter Steegen komt Ajax ook nog versterken ....
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopiequote:Op donderdag 30 juli 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen, eindelijk, keuring.
Volgende target, Alvarez terughalen blijkbaar.
Een schuld van West Ham?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopie
Ajax krijgt idd nog 14 miljoen van ze ....quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een schuld van West Ham?
Wat bedoel je daarmee?
Of nog te ontvangen transferbedragen?
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.quote:
Een Koentje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.
Mailyquote:
Jaquote:
Uiteraard!quote:
Hij heeft echt te weinig laten zien sinds zijn terugkomstquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik heb gewoon een enorme zwak voor Dollie.
Samen weekendquote:
Sambal bij?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond!
Pizza in de oven, avondje voor mezelf
Weer een speler voor Ajax,quote:
vOOR 3 JAAR ZELFSquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Weer een speler voor Ajax,
weer een grote naam
Je CapsLock staat nog aan.quote:
We worden kampioenquote:
Ik ken die hele Brandt niet maar er wordt erg positief over geschrevenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Weer een speler voor Ajax,
weer een grote naam
Dat roept er een hier ookquote:
Heel aantal keer bij Dortmund gezien, vond het een goede speler,quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken die hele Brandt niet maar er wordt erg positief over geschreven
Ik hoop hetquote:
Wel eerst een team van maken. Veel transfers.quote:
Nu lees ik weer dat PSG interesse heeft in Godts.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eerst een team van maken. Veel transfers.
Al moet je met dit team wel meedoen om de titel.
Die hoeft nog even niet weg neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu lees ik weer dat PSG interesse heeft in Godts.
Mag hopen dat ie blijft
Het was een stille middagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.
Ik heb de boerderij van Jeremy uitgekeken. Het eindigde in een ziekenhuisbed.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb de boerderij van Jeremy uitgekeken. Het eindigde in een ziekenhuisbed.
Maar het schijnt nu wel weer 'beter' te gaan met hem.
Volgens mij komt er wel weer een volgend seizoen.
Toch eens kijken.... heb m op mn favorieten lijstje gezet..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De opnames waren van vorig jaar dus ook die laatste aflevering. Volgens mij is hij inmiddels schoon verklaard of hoe je dat noemt als de kanker weg is. Hij was er op tijd bij iig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat komt er ook. Jeremy is in remissiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is al bevestigdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De opnames waren van vorig jaar dus ook die laatste aflevering. Volgens mij is hij inmiddels schoon verklaard of hoe je dat noemt als de kanker weg is. Hij was er op tijd bij iig.
Ik hoop op een nieuw seizoen, we gaan het zien/horen.
Oh, dan een JEEJ whoop whoopquote:
Gelukkigquote:
Heb je er een voor jezelf aangeschaftquote:
quote:
Immerquote:
Rambo 450 miljoen miljard een optie?quote:
Internet stoort dus geen film denk ik.quote:
Al weerquote:
You got mail ...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Internet stoort dus geen film denk ik.
Een boek wordt het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20h30, Comedy Central,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook al vaker gezien.
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
20h30, Comedy Central,
die film is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |