Al zeg je het zelfquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Dit is wel een leuk jurkje voor Lovely.
[ afbeelding ]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolkquote:
Ik ben al lang weggezapt sorryquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Controleer jij het interview even? Heb zware twijfels bij die tolk
Ik ook ondertussen, dit is engquote:
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...quote:
Hij is overgegaan in het Engels,quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreekt ie geen Duits ? Maar ik zal Ajax eens aanschrijven dat z jordi moeten laten vertalen of anders dat ze mij mogen contracteren ...
Tenen krommend wel om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is overgegaan in het Engels,
die tolk is snel afgevoerd al
Morgen, eindelijk, keuring.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef chufi het volgende:
Ah Ter Steegen komt Ajax ook nog versterken ....
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopiequote:Op donderdag 30 juli 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen, eindelijk, keuring.
Volgende target, Alvarez terughalen blijkbaar.
Een schuld van West Ham?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat nog een schuld van West Ham tegenover .... dus dat maakt hem wel een koopie
Ajax krijgt idd nog 14 miljoen van ze ....quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een schuld van West Ham?
Wat bedoel je daarmee?
Of nog te ontvangen transferbedragen?
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.quote:
Een Koentje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen het zwijgen opgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |