Nou nee, de dagen verschillen behoorlijk van elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfde
Die vogel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook meerdere keren gezien. En hij is elke dag weer hetzelfde
Laat mijn parkiet er even buiten.quote:
Ja gelijk heb je... wordt al veel te vaak gebruikt hiero ... tijd voor iets andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mijn parkiet er even buiten.
A strange signal appears to tell the US military to fire Nuclear weapons on themselves following an extinction level event message with origins from outside our world.quote:
Een dom blondje die advocaat wil spelen?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mijn parkiet er even buiten.
Mijn parkiet is van een ander merk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)igantisch-standbeeld
Illusie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is van een ander merk.
En een kind op zijn 16equote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
In deze film heeft Frodo twee ringen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan laten we je parkiet er voortaan wel buitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het hier nog rustiger ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan laten we je parkiet er voortaan wel buiten
Lekker lang slapenquote:
Als hij slim is blijft hij lekker daar ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even en de early birdies are back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |