Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een goeie toepasselijke TTZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
Ik heb luxe probleem, wil weg maar geen zin om te plannenUw ADH vitamine Worst
Ik zet een tasje pruimen voor je klaarquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb luxe probleem, wil weg maar geen zin om te plannenZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Maar volgend zomer ben je wel in Boom. In België te vinden tochquote:
Uw ADH vitamine Worst
Jazeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar volgend zomer ben je wel in Boom. In België te vinden toch. Jij ook? Ik zit nu zelfs Tomorrowland terug te luisteren.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Dat is liefquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zet een tasje pruimen voor je klaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kans is groter dat ik naar Luminosity ga vanwege 20 jarig jubileum. Moet het geen 36 graden worden zoals dit jaar hoop ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker.. Jij ook? Ik zit nu zelfs Tomorrowland terug te luisteren.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Praktisch alles werd afgelast, behalve Luminosityquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kans is groter dat ik naar Luminosity ga vanwege 20 jarig jubileum. Moet het geen 36 graden worden zoals dit jaar hoop ik
Wederom de groeten uit Zuid-FrankrijkVanaf de grens met Spanje (middellandse zee)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Groeten terug. En veel plezier daar!!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Wederom de groeten uit Zuid-FrankrijkVanaf de grens met Spanje (middellandse zee)
Nogal grensoverschrijdend gedrag ditquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Hey Stoor. Geen last van de branden?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Zeker! Maar dit was mijn uitzicht vanmiddag tijdens de lunchquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nogal grensoverschrijdend gedrag dit![]()
Nope. Zie wel veel actieve brandweer. Maar lijkt vooralsnog vooral controleren.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Roses?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Mooi hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Maar dit was mijn uitzicht tijdens de lunch![]()
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Argeles-sur-mer. De foto hierboven heb ik vanmiddag in Collioure gemaaktquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gelukkig maar. Is net wel code geel voor heel Spanje afgegeven door het ministerie. Maar fijn dat jullie er niet mee te maken hebben. Geniet nog evenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope. Zie wel veel actieve brandweer. Maar lijkt vooralsnog vooral controleren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooi hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Argeles-sur-mer. De foto hierboven heb ik vanmorgen in Collioure gemaakt
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik zag vanmorgen wel een kaartje voorbij komen dat de rook vanuit Bordeaux richting deze regio trekt. En ook dat er hier en daar wel wat brandjes zijn. Hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is net wel code geel voor heel Spanje afgegeven door het ministerie. Maar fijn dat jullie er niet mee te maken hebben. Geniet nog even“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Prachtig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Maar dit was mijn uitzicht vanmiddag tijdens de lunch![]()
[ afbeelding ]
Ik had vandaag vooral uitzicht over 3 monitoren, de parkeerplaats en af en toe een blik op het koffiezetapparaat
Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmakenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik had vandaag mijn uitzicht over 3 monitoren, de parkeerplaats en af en toe een blik op het koffiezetapparaat![]()
gewoon remote gaan werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmaken![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Lekker remote blijven werken vanaf daar. Sounds like a planquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmaken![]()
That's what she saidquote:
remote werken bolk.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ja ik hoop het ook. Wat een ellende toch hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel een kaartje voorbij komen dat de rook vanuit Bordeaux richting deze regio trekt. En ook dat er hier en daar wel wat brandjes zijn. Hopelijk valt het meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vakantie aan het inplannen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wil iemand mij aansporen om dat ook te doen?![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
O nou dan wil hij wel. Greys neemt geen halve maatregelen.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
@hemarookworst waar wil je naar toe dan?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
waar ga jij naar toe op vakantie dan?quote:
want je woont toch al prachtig?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
* Schakeltopia geeft hemarookworst een klein schopje richting het reisbureauIk heb het recht om te bepalen!![]()
Bromancequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia geeft hemarookworst een klein schopje richting het reisbureau
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
O dacht dat je niet ging?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keulen, Düsseldorf, evt Wuppertalquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:18 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst waar wil je naar toe dan?Uw ADH vitamine Worst
wow in de monorailquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keulen, Düsseldorf, evt Wuppertal
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow in de monorail
[ afbeelding ]
SchwebebahnUw ADH vitamine Worst
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keulen, Düsseldorf, evt Wuppertal
Is daar ook koffie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet naar @mario390 met @JustinK ?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keulen, Düsseldorf, evt WuppertalAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Jazeker, dat zit wel goed.quote:
Nee want mijn Kumpel is zelf op vakantiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet naar @:Mario390 met @:Justink ?Uw ADH vitamine Worst
Mooizoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Blub
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Truste Mutske
Hey Kree
Goed zo. Was weggebleven had gehoopt dat DJMO zou bolken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DJMO gaat vannacht wel bolken. Kan ze beter overdag doen. Mij bolken 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja er is zo te zien veel gescoord vandaag, zie bij vele users grote punten aantallenquote:
Ja er waren wat fanatiekelingenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja er is zo te zien veel gescoord vandaag, zie bij vele users grote punten aantallen
[..]
maar alleen maar leuk tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaa dat is juist leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er waren wat fanatiekeling maar alleen maar leuk toch
ik wil het heel even lort hebben over drinkwater tekort?
wat er dus niet is hoor ik intern en werk bij drinkwater bedrijf.
Ik kan daar dus geen details voor geen die intern zijn. Maar wel aantal di openbaar zijn.
Daar staat het min of meer in en is openbare info.
Wat ik wel moet zeggen en me (ex)_diricteur zal me haten, dat het allemaal wel meevalt, drinkwater is nooit een probleem geweest tot nu toe.
Op lange termijn prognose wel, en daarom kost dat hoop geld.Do what you love, love what you do!![]()
nog betaal je geen reet voor een kuub water hier eigenlijk. kindertjes in Afrika zullen er jaloers op zijn
Do what you love, love what you do!![]()
er is hier trouwens aantal pallets (en die zijn voor nood mits drinkwater net uitvalt) gewoon doorjet riool gegooid. Omdat over datum?
na for shure đặt je die nog zeg maar 100 jaar kon drinken gesloten..... zo gaat t.Do what you love, love what you do!![]()
Kortjakje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO gaat vannacht wel bolken. Kan ze beter overdag doen. Mij bolken 🤣
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik ben het hier soms gewoon helemaal klaar mee he? in bedrijf, maarja kritiek niet zo goed ontvangen meestal.
eerlijke waarheid van mij hier.
Zo komt het toch ook in het nieuws. Er is nu nog geen tekort, maar in de toekomst moeten we daar serieus rekening mee houden als er geen maatregelen genomen worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef kree het volgende:
ik wil het heel even lort hebben over drinkwater tekort?
wat er dus niet is hoor ik intern en werk bij drinkwater bedrijf.
Ik kan daar dus geen details voor geen die intern zijn. Maar wel aantal di openbaar zijn.
Daar staat het min of meer in en is openbare info.
Wat ik wel moet zeggen en me (ex)_diricteur zal me haten, dat het allemaal wel meevalt, drinkwater is nooit een probleem geweest tot nu toe.
Op lange termijn prognose wel, en daarom kost dat hoop geld.![]()
ja mooi dat ik nog water uit de kraan krijg
ik heb 28 kuub verbruikt afgelopen jaar, hopelijk is dat niet te veel.
bedankt kree voor het water!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Het is misschien wat vooruit denken, het is zomer en warm en droog mensen gebruiken meer water. Laten we er verstandig mee omgaan en niet onnodig de auto wassen. Jij zit ook maar in één regio in dat duingebied. Wat zegt dat over de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:13 schreef kree het volgende:
ik ben het hier soms gewoon helemaal klaar mee he? in bedrijf, maarja kritiek niet zo goed ontvangen meestal.
eerlijke waarheid van mij hier.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mariobolkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
Kut dat ik lockdown hadde hier mag man niks zeggen ook geen grapje maken![]()
heeeeeey welcome back mariootjequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
Kut dat ik lockdown hadde hier mag man niks zeggen ook geen grapje maken
Je bent ook niet grappig, dus niet meer proberen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
Kut dat ik lockdown hadde hier mag man niks zeggen ook geen grapje makenIedereen is een kutlultrut
in drinkwater prognose kijken ze 10 jaar vooruit, ik zie wel tekort ook technisch dan.
op het moment niet zo. en werk erin.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenen biertje doen
![]()
![]()
![]()
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
Nui nog niet, toekomst prognose wel dat er tekort is.Do what you love, love what you do!![]()
IJsselmeer zit genoegquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.
Nui nog niet, toekomst prognose wel dat er tekort is.![]()
![]()
ik zou heel graag gewoon ff delen interne cijfers. maar mag niet.
check de openbare rapporten maar
wij zijn allen op de hoogtequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
ik zou heel graag gewoon ff delen interne cijfers. maar mag niet.
check de openbare rapporten maar
Moet ik naar jou luisteren? Man manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook niet grappig, dus niet meer proberen.![]()
Dat maken ze met water. Deze is beterquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
Nou dat is wat rap minder geworden.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja dat zou best handig zijn.quote:
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maken ze met water. Deze is beter[ link | afbeelding ]![]()
![]()
ja hallo, wij zijn natuurlijk wel fokkersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou Katwijk niet als ik het zo hoor algemeen enzo....
Ik kon de witte smiley niet vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.
Die datacentra slurpen ook nogal wat, en maken het wat warmer als cadeautje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Paar flinke buien in najaar en hoppa,maar zit evengoed nog genoegIedereen is een kutlultrut
Nou voor de natuur mag het nu ook wel flink regenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Paar flinke buien in najaar en hoppa,maar zit evengoed nog genoeg![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hallo, wij zijn natuurlijk wel fokkers
Katwijk is weer heel tegen USA fabriek en die wss weet ik vee wat drinkwater gaat gebruyiken
Nou de hel daar over op Facebook. al met al valt het wel mee......
Maarn oke ik vind t wel goed om dat te bespreken. in community. als je het zo mag noemen.Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.![]()
ik weet iets meer nl. en denk valt mee. maarja mag t niet noemen enzo want bedrijfs infoDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat moet doorgaan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die datacentra slurpen ook nogal wat, en maken het wat warmer als cadeautje.
Zonder meer,overal droogte.las wel wat over el nina en el ninoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou voor de natuur mag het nu ook wel flink regenen.![]()
ja zo gaat dat als je ergens werkt hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef kree het volgende:
ik weet iets meer nl. en denk valt mee. maarja mag t niet noemen enzo want bedrijfs info
meer eruit halen en groen is juist de optie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.Do what you love, love what you do!![]()
dat ja en enn vertel al meer als wss handig is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zo gaat dat als je ergens werkt he
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.Iedereen is een kutlultrut
Veel mensen vinden een tuin onderhouden veel werk en dan kiezen ze voor tegels. En dan moet al het groen eruit. Daar ben ik het niet mee eens. Zo duidelijker wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
meer eruit halen en groen is juist de optie?![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat ja en enn vertel al meer als wss handig is.
Hou ook van veel groen en natuur,vaak met de fiets door de duinen en op het strand ffquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.![]()
![]()
mijn tuin is sowieso groen. lol te groen dus......quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tuin onderhouden veel werk en dan kiezen ze voor tegels. En dan moet al het groen eruit. Daar ben ik het niet mee eens. Zo duidelijker wat ik bedoel?
maar voor al en alles is dat beter
Ik word er gewoon 'naar' van. Komen er nieuwe mensen ergens wonen en dan meteen die mooie bomen eruit. En ook liever een houten schutting dan een mooie coniferenhaag. Enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijk![]()
Vreselijk iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijk![]()
Een invasieve exoot is ook niet echt goed voor de natuur. Dus die kun je beter klein houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
mijn tuin is sowieso groen. lol te groen dus......
maar voor al en alles is dat beter![]()
ja kan je met je hoofd niet bij he, vind het ook altijd bijzonder om te zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik word er gewoon 'naar' van. Komen er nieuwe mensen ergens wonen en dan meteen die mooie bomen eruit. En ook liever een houten schutting dan een mooie coniferenhaag. Enz.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
nouja er komen meer beestjes e volgens bij mij als bij rest weet ik/quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Een invasieve exoot is ook niet echt goed voor de natuur. Dus die kun je beter klein houden.
dus het heft idd voordeel. ;Do what you love, love what you do!![]()
Mij balkon is nog groenerquote:
Ja ik ook, die mensen zijn vaak met hele andere dingen bezig blijkbaar. Ik geniet altijd van groen, bloemen en bijtjes, enz. Hommels en vlinders, ook zo mooi om te zien. Nou noem maar op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan je met je hoofd niet bij he, vind het ook altijd bijzonder om te zien![]()
heb het ook ooit maar is gegeten toen m'n pa nog een moestuintje had hoor, verder heb ik er weinig verstand vanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb rode, maar die gele en chioggia bieten zijn ook erg lekker.
lekker slape kreequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef kree het volgende:
bed tijd voor mij, tot later allemaal en trust.
Welterusten kreequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef kree het volgende:
bed tijd voor mij, tot later allemaal en trust.![]()
![]()
thx tot later. wil hier zo nog over door kletsen. maar moet op morgen 6 uur. dus laters alle.
* Homijn heeft nachtdienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vast voorbereidingen getroffen
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vast voorbereidingen getroffen
[ afbeelding ]
Beter ga je slapen kree.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.![]()
![]()
Een wortel (quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.) aan een touwtje binden vergt inderdaad vakkundig technisch personeel. Het is een groot probleem op de arbeidsmarkt, dat tekort aan wortelsaantouwtjesbinders (m/v/x)
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een wortel () aan een touwtje binden vergt inderdaad vakkundig technisch personeel. Het is een groot probleem op de arbeidsmarkt, dat tekort aan wortelsaantouwtjesbinders (m/v/x)
![]()
Ik meld mij aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.
Mopper de mopperquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het mes is bijna groter dan het beestjequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Wortel doner zou ik ook wel eens willen proberen.Uw ADH vitamine Worst
Hé, dat lijkt mijn verre achterneef Hümın welquote:
Goed gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mes is bijna groter dan het beestjeFunctioneringsgesprek is tot nader order uitgesteld.
dat is 'm ook, je krijgt de groeten van hemquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt mijn verre achterneef Hümın welUw ADH vitamine Worst
En ik ben nog wel de hort opgeweest vandaagquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goed gewerkt vandaag.Functioneringsgesprek is tot nader order uitgesteld.
Nog wakker?quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ben nog wel de hort opgeweest vandaag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:58 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft nachtdienst
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:22 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Laatste voor nu,zo lekker plat en uitslapen![]()
Leve de vakantie![]()
![]()
![]()
Altijd een leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker hoor.Ik heb over een paar weekjes vakantie.
![]()
Nog ergens heen?![]()
hweinquote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nog geen bestemming, maar kan altijd nog last minute.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Altijd een leuk vooruitzicht![]()
Nog ergens heen?![]()
Zo is datquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog geen bestemming, maar kan altijd nog last minute.![]()
![]()
Als je een minuut luistert naar de muziek van James Last, is dat dan ook een last minute ?
Ik sliep al. Werd wakker met boezemfibrilleren. Dan slaap ik niet meer dus er uitgegaan voor medicatie en lekker op de bank gaan zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei rustig aan en sterkte dotquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sliep al. Werd wakker met boezemfibrilleren. Dan slaap ik niet meer dus er uitgegaan voor medicatie en lekker op de bank gaan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat moest achter glüquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Howein, is dat je duitse alcoholische oom?En het waren nog 5 letters ook, speziaal om mario in verwarring zu bringen.
Thnxquote:
Da's niet tof.
hopelijk komt het snel tot rust, geen idee hoe zoiets werkt maar wat ik er zo over lees word je daar niet vrolijk vanIk heb het recht om te bepalen!![]()
BolknIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolk?Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
weet ik, maar ik las Howeinquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat moest achter glüEn het waren nog 5 letters ook, speziaal om mario in verwarring zu bringen.
Uw ADH vitamine Worst
Geen wijn meer voor hemagrillworst
Nee klopt. Is geen fijn gevoel. Maar goed moet de rit uitzitten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
hopelijk komt het snel tot rust, geen idee hoe zoiets werkt maar wat ik er zo over lees word je daar niet vrolijk vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
om de minuut even laten weten dat je er nog zitquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt. Is geen fijn gevoel. Maar goed moet de rit uitzitten.
dan hoeven we ons geen zorgen te maken verderIk heb het recht om te bepalen!![]()
Komt wel goed. Duurt meestal een paar uurtjes. Ga zo lekker op de bank tv kijken. Kunnen jullie rustig verder bolken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om de minuut even laten weten dat je er nog zit
dan hoeven we ons geen zorgen te maken verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk!Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Doe rustig aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel goed. Duurt meestal een paar uurtjes. Ga zo lekker op de bank tv kijken. Kunnen jullie rustig verder bolken.
Inderdaad
Misschien kom je nog in de top-10Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
I know I should sleep, but the voices in my head go..Uw ADH vitamine Worst
Ik ben even over de slaap heen.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ja slapen kan later wel, zit interviewtje te luisteren en wat te surfen.
bolkje hier en daar
laat ik ff duidelijk zeggen nog. En het gaat mij niet om discriminatie. en ik weet dat hier niet meer als paar klappen uitgedeeld zijn.
En goe hebben ze verdiend, dat het maar duidelijk mag zijn, dit niet ik Katwijk
Bekijk deze YouTube-video
want oke dan zijn we er als dorps nog wel.....Do what you love, love what you do!![]()
Bolken
vluchtelingen welkom als ze zich gedragen..... rest gelijk terugDo what you love, love what you do!![]()
En gelijk met een gestrekt been erin.
Ik heb nog wat flesjes water staan hier gelukkig.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ter info want in Rijnsburg woon ik nabij de dichtsbijzeinde brandweer kazerne.
Elke week is het prio A( op vluchtelingen opvang in valkenburg, wat zeg maar zit naast soldaat van oranje musical idee?
en dat komt niet door anderen, maar omdat ze zelf met elkaar op de vuist gaan.
beetje klaar ermee? wat als je hulp en toevlucht zoekt daar gaan rellen?
beter terug he?Do what you love, love what you do!![]()
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed lees wat er precies geschreven wordquote:Op woensdag 29 juli 2026 02:24 schreef gebrokenglas het volgende:
En gelijk met een gestrekt been erin.
ik ben er klaar mee 1 grote kosten post die vluchtelingen, voor eu grenzen screenen daar ben ik voor. ipv dat ze jaren hangen hier en teren op ons geld.Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook te laat voor zulke dingen. Gewoon lekker bolken en wat surfen.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Dat lijkt mij ook niet. Morgen, pardon straks weer werken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
joh ga je je voor het slapengaan toch niet druk over maken
[ afbeelding ]
kijk dit zijn de vragen die mij zouden wakkerhouden!quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:33 schreef Shii het volgende:
Ik hoop voor Katwijk dat het drinkwater morgen nog te drinken is.heb het geluk dat ik straks heerlijk kan uitslapen, anders was ik al lang onder zeilquote:Op woensdag 29 juli 2026 02:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Morgen, pardon straks weer werken.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
En kun je nog even wat puntjes pakken
Ze komen wel weer terug zoals altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:49 schreef EvilSkittle het volgende:
Ze komen wel weer terug zoals altijd.Alleen als de leuke users er zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso, maar ik denk dat het forum een heel groot probleem heeft. Fok is stervende en alle drama van de afgelopen maanden lijkt eea te hebben versneld.quote:...hier om je mars te breken.![]()
heb het allemaal niet gevolgd maar ik geloof je gelijk. de gouden jaren zijn voorbij, het forum gewoon lekker als hobby voortzetten en de rest archiveren. maarja, dat lijkt niet in het plan te passen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik denk dat het forum een heel groot probleem heeft. Fok is stervende en alle drama van de afgelopen maanden lijkt eea te hebben versneld.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
50 halve liters?quote:Op woensdag 29 juli 2026 03:12 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Yup,alleen je blijft pissen.mjah bijna 50
...hier om je mars te breken.![]()
kwart over drie alweer
Nog een paar uur en dan alweer werken
gewoon vast beginnen, ben je er maar vanafquote:Op woensdag 29 juli 2026 03:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een paar uur en dan alweer werken
quote:Op woensdag 29 juli 2026 03:20 schreef Doc-holliday het volgende:
Beter van niet,ben je nog veel te jong voorzo dat kwartje viel wat laat
ja lekker toch, had mariootje nog wel verwacht eigenlijk nu hij weer terug isIk heb het recht om te bepalen!![]()
M’n maatje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 03:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ja lekker toch, had mariootje nog wel verwacht eigenlijk nu hij weer terug is
...hier om je mars te breken.![]()
Zal wel voor vlgnd maand gaan...een voordeel voor hem,maand augustus ben ik er nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 03:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ja lekker toch, had mariootje nog wel verwacht eigenlijk nu hij weer terug is![]()
![]()
ach dan is er vast een ander die je taak onbewust overneemtquote:Op woensdag 29 juli 2026 03:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zal wel voor vlgnd maand gaan...een voordeel voor hem,maand augustus ben ik er niet
Yup,keep the bolk alivequote:Op woensdag 29 juli 2026 03:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach dan is er vast een ander die je taak onbewust overneemt![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2026 04:00 schreef mario390 het volgende:
Oke in zie daar deze nacht was zinnlos om Punten kregen![]()
![]()
Neem Mario gelijk meequote:Op woensdag 29 juli 2026 04:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ja nu kan ik met een goed gevoel naar bed![]()
![]()
Maar wel gezellig, toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 04:00 schreef mario390 het volgende:
Oke in zie daar deze nacht was zinnlos om Punten kregen...hier om je mars te breken.![]()
Trusten schakelquote:Op woensdag 29 juli 2026 04:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga ik doen, slaaplekker allemaal![]()
![]()
Ik ga ook zo pitten. Trusten!quote:Op woensdag 29 juli 2026 04:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga ik doen, slaaplekker allemaal
...hier om je mars te breken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: