quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenen biertje doen
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
IJsselmeer zit genoegquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.
Nui nog niet, toekomst prognose wel dat er tekort is.
wij zijn allen op de hoogtequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
ik zou heel graag gewoon ff delen interne cijfers. maar mag niet.
check de openbare rapporten maar
Moet ik naar jou luisteren? Man manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook niet grappig, dus niet meer proberen.
Dat maken ze met water. Deze is beterquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
Nou dat is wat rap minder geworden.quote:
Ja dat zou best handig zijn.quote:
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maken ze met water. Deze is beter[ link | afbeelding ]
ja hallo, wij zijn natuurlijk wel fokkersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou Katwijk niet als ik het zo hoor algemeen enzo....
Ik kon de witte smiley niet vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |