DJMO gaat vannacht wel bolken. Kan ze beter overdag doen. Mij bolken 🤣quote:
quote:
Ja er waren wat fanatiekelingenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja er is zo te zien veel gescoord vandaag, zie bij vele users grote punten aantallen
[..]
jaa dat is juist leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er waren wat fanatiekeling maar alleen maar leuk toch
Kortjakje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO gaat vannacht wel bolken. Kan ze beter overdag doen. Mij bolken 🤣
Zo komt het toch ook in het nieuws. Er is nu nog geen tekort, maar in de toekomst moeten we daar serieus rekening mee houden als er geen maatregelen genomen worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef kree het volgende:
ik wil het heel even lort hebben over drinkwater tekort?
wat er dus niet is hoor ik intern en werk bij drinkwater bedrijf.
Ik kan daar dus geen details voor geen die intern zijn. Maar wel aantal di openbaar zijn.
Daar staat het min of meer in en is openbare info.
Wat ik wel moet zeggen en me (ex)_diricteur zal me haten, dat het allemaal wel meevalt, drinkwater is nooit een probleem geweest tot nu toe.
Op lange termijn prognose wel, en daarom kost dat hoop geld.
Het is misschien wat vooruit denken, het is zomer en warm en droog mensen gebruiken meer water. Laten we er verstandig mee omgaan en niet onnodig de auto wassen. Jij zit ook maar in één regio in dat duingebied. Wat zegt dat over de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:13 schreef kree het volgende:
ik ben het hier soms gewoon helemaal klaar mee he? in bedrijf, maarja kritiek niet zo goed ontvangen meestal.
eerlijke waarheid van mij hier.
Mariobolkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
Kut dat ik lockdown hadde hier mag man niks zeggen ook geen grapje maken
heeeeeey welcome back mariootjequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
Je bent ook niet grappig, dus niet meer proberen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:28 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |