Gaat het niet om. Ik ga net van laptop naar mobiel en zag dat ik weer op z1 staat. Heb haar ook amper gezien vandaagquote:
Zonder haar Rob red ze het nietquote:
heb mijn fruitjes al gehad voor vandaagquote:
Vannachtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ze de tijd heeft zal ze zich hier vast wel melden.
quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb mijn fruitjes al gehad voor vandaag
meloenuhhhhhhhhhhh
Ik pruimen, en er hangen nog meer in de boom.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb mijn fruitjes al gehad voor vandaag
meloenuhhhhhhhhhhh
jazekerquote:
Sterkte gewenst aan haar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:48 schreef Rob het volgende:
[..]
ze zit niet lekker in d'r vel en ligt momenteel op bed (denk ik )
heb over een maandje peren in overschotquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik pruimen, en er hangen nog meer in de boom.
Ben al aan het uitdelen
Dan kan je het in drakins pruimen perenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb over een maandje peren in overschot
wel een goede combi om een sapje van te makenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je het in drakins pruimen peren
O jammer. Ze zou in de nacht moeten slapen en niet overdag. Zinnen verzetten is altijd goed als je niet lekker in je vel zit.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:48 schreef Rob het volgende:
[..]
ze zit niet lekker in d'r vel en ligt momenteel op bed (denk ik )
Peren zijn sowieso dit jaar er meerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb over een maandje peren in overschot
echt F.cking veel!quote:
Zoiets zeg ik nooit.quote:
Dat was deze week in het nieuws, meer peren dit jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt F.cking veel!
de bomen hangen helemaal door
als iemand ze wil kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was deze week in het nieuws, meer peren dit jaar.
Dat komt dus door jouw boom
Ik had ooit een elstar boompje, dat waren echt heerlijke appelsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
goudrenet hangt ook vol
sterappel dan weer niet echt
maar die heeft het al een paar jaar moeilijk
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:04 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/nl/view(...)%C3%A2n-gif-20808050
O lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:57 schreef drakin het volgende:
En mijn pruimenboom hangt ook voller dan vol, het lijken wel mega trossen druiven ipv pruimen. Elke tak barstensvol. En hij buigt helemaal door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |