heb het ook ooit maar is gegeten toen m'n pa nog een moestuintje had hoor, verder heb ik er weinig verstand vanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb rode, maar die gele en chioggia bieten zijn ook erg lekker.
lekker slape kreequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef kree het volgende:
bed tijd voor mij, tot later allemaal en trust.
Welterusten kreequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef kree het volgende:
bed tijd voor mij, tot later allemaal en trust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vast voorbereidingen getroffen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vast voorbereidingen getroffen
[ afbeelding ]
Beter ga je slapen kree.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.
Een wortel (quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een wortel () aan een touwtje binden vergt inderdaad vakkundig technisch personeel. Het is een groot probleem op de arbeidsmarkt, dat tekort aan wortelsaantouwtjesbinders (m/v/x)
Ik meld mij aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.
Mopper de mopperquote:
Het mes is bijna groter dan het beestjequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Wortel doner zou ik ook wel eens willen proberen.
Hé, dat lijkt mijn verre achterneef Hümın welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |