quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vast voorbereidingen getroffen
[ afbeelding ]
Beter ga je slapen kree.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.
Een wortel (quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja en perecies dat, maar weet technisch personeel kan heel makkelijk switchen nu. en naar beter.
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een wortel () aan een touwtje binden vergt inderdaad vakkundig technisch personeel. Het is een groot probleem op de arbeidsmarkt, dat tekort aan wortelsaantouwtjesbinders (m/v/x)
Ik meld mij aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Vergeet de testers niet. Ook belangrijk werk om te testen of de wortel lekker is en of het touwtje sterk genoeg is.
Mopper de mopperquote:
Het mes is bijna groter dan het beestjequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Wortel doner zou ik ook wel eens willen proberen.
Hé, dat lijkt mijn verre achterneef Hümın welquote:
Goed gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mes is bijna groter dan het beestje
dat is 'm ook, je krijgt de groeten van hemquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt mijn verre achterneef Hümın wel
En ik ben nog wel de hort opgeweest vandaagquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goed gewerkt vandaag.Functioneringsgesprek is tot nader order uitgesteld.
Nog wakker?quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ben nog wel de hort opgeweest vandaag
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:58 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft nachtdienst
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:22 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Laatste voor nu,zo lekker plat en uitslapen![]()
Leve de vakantie
Altijd een leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker hoor.Ik heb over een paar weekjes vakantie.
hweinquote:
Nog geen bestemming, maar kan altijd nog last minute.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Altijd een leuk vooruitzicht![]()
Nog ergens heen?
Zo is datquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog geen bestemming, maar kan altijd nog last minute.
Ik sliep al. Werd wakker met boezemfibrilleren. Dan slaap ik niet meer dus er uitgegaan voor medicatie en lekker op de bank gaan zittenquote:
Oei rustig aan en sterkte dotquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sliep al. Werd wakker met boezemfibrilleren. Dan slaap ik niet meer dus er uitgegaan voor medicatie en lekker op de bank gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |