quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenen biertje doen
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
IJsselmeer zit genoegquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
loopt die vaart niet, hoewel niet mee tegen eens dat beetje op moeten letten.
Nui nog niet, toekomst prognose wel dat er tekort is.
wij zijn allen op de hoogtequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
ik zou heel graag gewoon ff delen interne cijfers. maar mag niet.
check de openbare rapporten maar
Moet ik naar jou luisteren? Man manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook niet grappig, dus niet meer proberen.
Dat maken ze met water. Deze is beterquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei oei schaars water uit de kraan?
Beter neem je een
Nou dat is wat rap minder geworden.quote:
Ja dat zou best handig zijn.quote:
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maken ze met water. Deze is beter[ link | afbeelding ]
ja hallo, wij zijn natuurlijk wel fokkersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou Katwijk niet als ik het zo hoor algemeen enzo....
Ik kon de witte smiley niet vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens. Overdag op een terrasje met mooi weer is een biertje heerlijk, maar 's avonds drink ik ook graag een lekker rood wijntje.
Die datacentra slurpen ook nogal wat, en maken het wat warmer als cadeautje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Paar flinke buien in najaar en hoppa,maar zit evengoed nog genoeg
Nou voor de natuur mag het nu ook wel flink regenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Paar flinke buien in najaar en hoppa,maar zit evengoed nog genoeg
uiteraardquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hallo, wij zijn natuurlijk wel fokkers
Ja dat moet doorgaan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die datacentra slurpen ook nogal wat, en maken het wat warmer als cadeautje.
Zonder meer,overal droogte.las wel wat over el nina en el ninoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou voor de natuur mag het nu ook wel flink regenen.
ja zo gaat dat als je ergens werkt hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef kree het volgende:
ik weet iets meer nl. en denk valt mee. maarja mag t niet noemen enzo want bedrijfs info
meer eruit halen en groen is juist de optie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.
dat ja en enn vertel al meer als wss handig is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zo gaat dat als je ergens werkt he
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
Allemaal lekker tegels in de tuin en beton en al het groen en bomen eruit. Ik zie het om me heen gebeuren, zo jammer.
Veel mensen vinden een tuin onderhouden veel werk en dan kiezen ze voor tegels. En dan moet al het groen eruit. Daar ben ik het niet mee eens. Zo duidelijker wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
meer eruit halen en groen is juist de optie?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat ja en enn vertel al meer als wss handig is.
Hou ook van veel groen en natuur,vaak met de fiets door de duinen en op het strand ffquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Shii het volgende:
mijn tuin is sowieso groen. lol te groen dus......quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tuin onderhouden veel werk en dan kiezen ze voor tegels. En dan moet al het groen eruit. Daar ben ik het niet mee eens. Zo duidelijker wat ik bedoel?
Ik word er gewoon 'naar' van. Komen er nieuwe mensen ergens wonen en dan meteen die mooie bomen eruit. En ook liever een houten schutting dan een mooie coniferenhaag. Enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijk
Vreselijk iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep laatst door een vers nieuw straatje ergens in de polder, en al die voortuintjes leken wel grafzerken met grijs/zwarte grote tegels en ditto lelijke potten erop. Gruwelijk
Een invasieve exoot is ook niet echt goed voor de natuur. Dus die kun je beter klein houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
mijn tuin is sowieso groen. lol te groen dus......
maar voor al en alles is dat beter
ja kan je met je hoofd niet bij he, vind het ook altijd bijzonder om te zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik word er gewoon 'naar' van. Komen er nieuwe mensen ergens wonen en dan meteen die mooie bomen eruit. En ook liever een houten schutting dan een mooie coniferenhaag. Enz.
nouja er komen meer beestjes e volgens bij mij als bij rest weet ik/quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Een invasieve exoot is ook niet echt goed voor de natuur. Dus die kun je beter klein houden.
Mij balkon is nog groenerquote:
Ja ik ook, die mensen zijn vaak met hele andere dingen bezig blijkbaar. Ik geniet altijd van groen, bloemen en bijtjes, enz. Hommels en vlinders, ook zo mooi om te zien. Nou noem maar op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan je met je hoofd niet bij he, vind het ook altijd bijzonder om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |