Nee, dat moest achter glüquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Howein, is dat je duitse alcoholische oom?
Thnxquote:
weet ik, maar ik las Howeinquote:Op woensdag 29 juli 2026 00:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat moest achter glüEn het waren nog 5 letters ook, speziaal om mario in verwarring zu bringen.
Nee klopt. Is geen fijn gevoel. Maar goed moet de rit uitzitten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
hopelijk komt het snel tot rust, geen idee hoe zoiets werkt maar wat ik er zo over lees word je daar niet vrolijk van
om de minuut even laten weten dat je er nog zitquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt. Is geen fijn gevoel. Maar goed moet de rit uitzitten.
Komt wel goed. Duurt meestal een paar uurtjes. Ga zo lekker op de bank tv kijken. Kunnen jullie rustig verder bolken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om de minuut even laten weten dat je er nog zit
dan hoeven we ons geen zorgen te maken verder
Doe rustig aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel goed. Duurt meestal een paar uurtjes. Ga zo lekker op de bank tv kijken. Kunnen jullie rustig verder bolken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |