ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed lees wat er precies geschreven wordquote:Op woensdag 29 juli 2026 02:24 schreef gebrokenglas het volgende:
En gelijk met een gestrekt been erin.
Dat lijkt mij ook niet. Morgen, pardon straks weer werken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
joh ga je je voor het slapengaan toch niet druk over maken
[ afbeelding ]
kijk dit zijn de vragen die mij zouden wakkerhouden!quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:33 schreef Shii het volgende:
Ik hoop voor Katwijk dat het drinkwater morgen nog te drinken is.
heb het geluk dat ik straks heerlijk kan uitslapen, anders was ik al lang onder zeilquote:Op woensdag 29 juli 2026 02:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Morgen, pardon straks weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 02:49 schreef EvilSkittle het volgende:
Ze komen wel weer terug zoals altijd.Alleen als de leuke users er zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso, maar ik denk dat het forum een heel groot probleem heeft. Fok is stervende en alle drama van de afgelopen maanden lijkt eea te hebben versneld.quote:
heb het allemaal niet gevolgd maar ik geloof je gelijk. de gouden jaren zijn voorbij, het forum gewoon lekker als hobby voortzetten en de rest archiveren. maarja, dat lijkt niet in het plan te passen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik denk dat het forum een heel groot probleem heeft. Fok is stervende en alle drama van de afgelopen maanden lijkt eea te hebben versneld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |