BTS ookquote:
Tomaten op hem gooien en een spaanse bull achter hem aan.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trump straks nog in een catapult pls
Ik schaam me nu ook alquote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Vlinder het volgende:
Ik zou me doodschamen als ze dit in Nederland zouden flikken
Jan Smit en Davina Michelle die radar Love zingenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Vlinder het volgende:
Ahquote:
Volgende keer Dr. Dre uncensoredquote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef tjoptjop het volgende:
Het mag wel wat spectaculairder. Dus graag erin houden voor de volgende keer maar dan even in de leer bij de NFL
Het is dus klaar?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Wesley Sonck zegt waar het op staat
Gewoon den prulllnbak in
Maar wel een bom met liefde.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Mothzor het volgende:
Mooie propaganda, vannacht gaan we weer verder met bommen gooien. Alles in het teken van Love!
Wat een hypocriete teringszooi
Welke van de twee?quote:
Geeeeeeeeen idee.quote:
Juist niet.quote:
Halftimeshow bij Telstar - Willem II. Wie wil dat nu niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Vlinder het volgende:
@Luctor.et.Emergoquote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Wesley Sonck zegt waar het op staat
Gewoon den prulllnbak in
NAtuurlijk niet. Dit soort ongein vinden ze dan ineens belangrijk.quote:
Sowieso K3quote:Op zondag 19 juli 2026 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jan Smit en Davina Michelle die radar Love zingen
Ja, zalmquote:
Zanger Rinus als halftimeshow als Nederland ooit magquote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Halftimeshow bij Telstar - Willem II. Wie wil dat nu niet?
Met sterren als Famke Louise en rapper Sjors!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hadden bij Feyenoord eentje uitgenodigd die het hand in hand niet kon.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen zaad.quote:
Humor heb je wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mag de veters nog niet strikken van Godenzonen.
Welke amateurclub was dat twee seizoenen terug, met een DJ van middelbare leeftijd en te veel vuurwerk vlak voor de aftrap.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Willy Batenburg…quote:Op zondag 19 juli 2026 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden bij Feyenoord eentje uitgenodigd die het hand in hand niet kon.
Dat laatste snap ik wel.
Geavanceerde voeding op maat voor de behoeften van jouw kat.quote:
Wie???quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef Magere_Gein het volgende:
Krijg enorm zin om nummers van Spinal & Steen te gaan luisteren door die halftimeshow.
Familievetesquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Die half time show was niet best, maar wat de Belg nu doet had ook niet gehoeven.
Als er geen kutshow geweest was was dit ook niet nodig want dan was de tweede helft al lang begonnenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Die half time show was niet best, maar wat de Belg nu doet had ook niet gehoeven.
Heeft het toch nog iets positiefs opgeleverdquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Vond de 'Halftime" show niet heel sterk. Voor straf ga ik niet meer posten
Was inderdaad een beetje half.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een langere halftime show verwacht
Ik neem de mening van een belg pas serieus als ze eens fatsoenlijk leren asfalteren.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Duitsers probeerde in de jaren 40 ook een actquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef tjoptjop het volgende:
De Duitsers hebben het ooit eens geprobeerd bij een bekerfinale, werd finaal uitgefloten![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben verschrikkelijk blijquote:
Nee!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Perrin het volgende:
De komende drie kwartier gaat Messi Spanje verslaan.
Graag review.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een langere halftime show verwacht
Ik heb trouwens 2-1 voorspeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk! Nu gaat er vast een goal vallen.
Hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer ik er in ga gelovenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Perrin het volgende:
De komende drie kwartier gaat Messi Spanje verslaan.
Heb je nog nooit naar de superbowl gekeken dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Kopiko het volgende:
Nog nooit heeft iets zó lang geduurd als dit.
Ik heb dat ook voorspeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 2-1 voorspeld.
Hiervoor moet dus Argentinië op voorsprong komen.
Koudspel troepquote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik zeggen dat dat liedje belachelijk was met al die LOVE en PEACE?? Komende van het land dat overal dood en verderf zaait??
Ik denk dat Trump even heeft moeten overgeven..
Aaaaanywaaayyyyzzzz
vaneigensquote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk! Nu gaat er vast een goal vallen.
Ben jij tegen LOVE en PEACE?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik zeggen dat dat liedje belachelijk was met al die LOVE en PEACE?? Komende van het land dat overal dood en verderf zaait??
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Er moet iemand de airfryer voeden neef.quote:
Je moet er niet te zwaar aan tillen bommen vallen altijd wel ergens. Zolang het maar niet op jouw dak is.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Had je liever een 'Hell-March' gezien?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Zo is dat. Laat ze elkaar maar bombarderen. Niet ons probleemquote:Op zondag 19 juli 2026 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet er niet te zwaar aan tillen bommen vallen altijd wel ergens. Zolang het maar niet op jouw dak is.
De Belg had het al over het gore lef dat ze dat laten zien op een WK in een land dat supporters en scheidsrechters het land niet in lietquote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Red Alertquote:Op zondag 19 juli 2026 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je liever een 'Hell-March' gezien?
Over 2 jaar weer.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Ruim 27 minuten... gelukkig was er haxball
Van Haxball naar Oyarzaballquote:Op zondag 19 juli 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Ruim 27 minuten... gelukkig was er haxball
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada doet komend jaar ook al mee na Australië en Israël.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:24 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Ze moeten van het ESF een WK maken
Niet heel aardig als echt laatste bericht dan.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft het toch nog iets positiefs opgeleverd
Zolang het geen geld kost. Je kan je overal wel druk om maken. Blijf je aan de gang maat.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo is dat. Laat ze elkaar maar bombarderen. Niet ons probleem
Israel actquote:Op zondag 19 juli 2026 22:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Canada doet komend jaar ook al mee na Australië en Israël.
Sorry ik meen het ook nietquote:Op zondag 19 juli 2026 22:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet heel aardig als echt laatste bericht dan.
Marc Overmars genotquote:Op zondag 19 juli 2026 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zolang het geen geld kost. Je kan je overal wel druk om maken. Blijf je aan de gang maat.
De staat van Ajax dat is belangrijk.
Zoals Israël zich voorbereid voor het optreden, zo moet Nederland zich voorbereiden op strafschoppen.quote:
Iedereen wil bij Europa horen genot.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Canada doet komend jaar ook al mee na Australië en Israël.
Mooi gezegdquote:Op zondag 19 juli 2026 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zoals Israël zich voorbereid voor het optreden, zo moet Nederland zich voorbereiden op strafschoppen.
bEnzIne iS iNmIdDeLs vIjF gUlDeN pEr LitErquote:Op zondag 19 juli 2026 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zolang het geen geld kost. Je kan je overal wel druk om maken. Blijf je aan de gang maat.
De staat van Ajax dat is belangrijk.
Tank altijd maar voor ¤25quote:Op zondag 19 juli 2026 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
bEnzIne iS iNmIdDeLs vIjF gUlDeN pEr LitEr
En het blijft druk op de weg. Het moet nog 4x duurder!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang je niet België rijdt valt het qua ergenis nog mee.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En het blijft druk op de weg. Het moet nog 4x duurder!
ook al beter bij de Belgquote:Op zondag 19 juli 2026 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon Audi neefquote:Op zondag 19 juli 2026 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de scootmobiel van de buitengewone bijstand.
verleningquote:Op zondag 19 juli 2026 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
We worden beflikkerd, dit wordt gewoon verlening en penanties
Third half show genot incomingquote:Op zondag 19 juli 2026 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
We worden beflikkerd, dit wordt gewoon verlening en penanties
Danny moet volgend jaar tol betalen als hij van de donaties bier en shag gaat halen in Meerle. @Zipportalquote:Op zondag 19 juli 2026 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zolang je niet België rijdt valt het qua ergenis nog mee.
Ooowwwquote:Op zondag 19 juli 2026 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat liedje denk ik altijd aan bij jouw naam![]()
|"Dogg you ain't even got diabetes you just predisposed to it because you eat a wedge of Brie in the manner of pie"quote:Op zondag 19 juli 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Heb heel zon stuk president brie opgevreten
quote:Op zondag 19 juli 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk niet dat Trump de uitslag van deze wedstrijd echt zal boeien.quote:
Alsof de regie dat zou laten zien.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zijn er al beelden van een slapende Trump?
Oh ja duwen is inderdaad altijd roodquote:Op zondag 19 juli 2026 22:31 schreef Refragmental het volgende:
3 of 4 mensen duwen had gewoon rood moeten zijn.
Jawel hij is boos op Spanjequote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump de uitslag van deze wedstrijd echt zal boeien.
En ik was net zo;n mooie reactie aan het posten dat dat ook makkelijk kan als ie gewoon staat.quote:
Brie Larson?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Hij verzint vast wel een redenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee hoor. De Argentijnse spelers spelen dit hele wk gewoon vuil en word de hand boven het hoofd gehoudenquote:
Maar argentinie moet wel winnen?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er word heel veel tactisch materiaal naar het midden oosten gebracht, denk eerder dat hij dar zich zorgen over maakt.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verdomme Dirkquote:
Bohhquote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Als we gaan verlengen, komt Shakira dan nog even een nummertje doen?
Een nummertje met Shakira. Niets mis mee.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Als we gaan verlengen, komt Shakira dan nog even een nummertje doen?
Ja we kijken ook voetbal.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef Wotte het volgende:
Wisten jullie dat Dani Olmo bij Dinamo Zagreb speelde.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform script…quote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef littlemindy het volgende:
Dit voelt als zo'n wedstrijd dat Spanje de overhand heeft en Argentinië door één of andere naaistreek wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |